Kövess!



2010.04.10. 16:34| Szerző: Kontárblog

Megjött a két három másik spot is a cickós után, alaposan el vagyunk látva immár, mondhatni kezd tele lenni a fél világ Djuice reklámokkal, egy fényfestős, és egy snowboardos is van már, meg álítólag egy Tiesto-s is, de az még nincs fent sehol jav: megkaptam köszönöm!
Az első tetszik, de ez a 'sikerért meg kell dolgoznod, a cuccaidért annyira nem' szöveg kicsit erőltetett gondolattársításnak tűnik.
A másodikon majdnem sírva fakadtam. A mezei* szőrmók lúzer magyar fiatalok valósága:D
A harmadikon a legérdekesebb a háttérben a srác:D

Megmondom őszintén, csak a fonalat nem érzem megint elég erősnek, amire ezeket a spotokat felfűzték...

Update*: most kamptam a pontosítást wan2bee-től, én naívan azt gondoltam, a fb fórumba korábban írtak alapján 'az utca emberei' vannak a spotokban, ám kiderült, a szörfös jelenetben nem mezei szőrmók magyar srácok vannak:

Ők magyarorszag legjobb snowboardosai es hullamszorfosei. Ami onmagaban nem 
jelent semmit, de nagyon sokat tettek sokakkal egyutt ezekert a 
sportokert Magyarorszagon. Egyaltalan nem keves munkaval, anyagi es 
gyakran fizikai aldozat aran. Szoval nem csak olyan szoros utca emberei. 
Abban amit csinalnak, itthon ok sokak kozt a legjobbak.

nev szerint Balogh Adam, Lotfi Peiman, Ajtai Andris es Manninger Mater

Utólag is elnézést a tudatlanságomért, nem vagyok otthon ezekben a spotokban, ellenben ezek után remélem, hogy a butikos csajról nem derül ki, hogy valami nagy divatdiktátor, vagy szinkronszínész.


Share/Bookmark
 |   | 11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr651909932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kmg42 2010.04.10. 18:15:54

Jobban bejönnek ezek a típusú reklámok mint a stilizált, műmosolyú, stúdiós nyavalyák. A fényfestős meg a reklám tartalmától függetlenül tetszik.

wan2bee 2010.04.10. 19:19:26

"szormok magyar luzer fiatalok". Nezz utana kikrol beszelsz..

proto-n 2010.04.10. 19:37:53

az emberek beszédstílusát külön kiemelném, teljesen természetesnek és megjátszatlannak hangzik annak ellenére, hogy fiatalos akar lenni

pl a srác aki az r betűt furán ejti :D teljesen reális

EvilHedgehog 2010.04.10. 19:46:06

Jó háttérzene, nulla duma,jópofizás hanyagolása.... és mindenki megjegyzi magának a márkát/szolgáltatást.

Tökéletes példa a Pannontól:
www.youtube.com/watch?v=V56SjYsODrI

Gondolom sokan emlékeznek rá. Szerintem ilyen egy jó reklám.

Skeptical 2010.04.10. 20:42:10

a szoros az nem liptay david?

Mentol 2010.04.12. 10:42:08

Attól utcai emberkék, hogy nem szinészek, a célcsoport a reklámokban ez e a lények, és nem szörmókok mert mind jók abban amit csinálnak, ergo tehetségesek: fiatal snowboradosok, a fényfestőknek vannak szerintem király videóik you tube-on tehát ötletesek és nem csak otthon ülnek és bámulják a tv-t. A dj srácot nem ismerem, de a cucca alapján ő sem amatőr pedig 20 nak sem látszik (a háttér szekrény gyerek meg nagy ahogy ott fekszik :D) nincs meg a fonál?

Mainstream 2010.04.12. 10:58:27

Szerintem is jók ezek a reklámok, mert nem érzem bennük azt, hogy műk lennének. Csak most megint kicsit azt látom mint az Aldi reklámnál, hogy van benne egy ember, akit páran Youtube-ról ismernek, de az átlag mégsem tudja, hogy kicsoda. Tény, hogy jelen esetben legalább akik ismerik őket, azok a célcsoportba tartoznak. Én örültem volna, ha kiírják a szereplők nevét, ha már ők nem az utca emberei (szinte az összes reklámban, ahol ismertebb ember szerepel odaírják a nevét és hogy mivel foglalkozik), és biztos vagyok benne, hogy sokan(köztük én is) rájuk kerestek volna a neten, és így nem csak ők reklámozták volna a céget, hanem a cég is őket.

blitzkrieg 2010.04.19. 12:53:18

miért olyan az elsőn a csaj hangja mintha egy bödönből beszélne? hangmérnök én legyek vazz?
süti beállítások módosítása