Kövess!



2010.04.15. 08:37| Szerző: Kontárblog

Próbálom megérteni, de nem egészen találom a Nivea kampányának az ívét, sem azt, hogy próbálnák a párhuzamosan futó kampányokat szinkronizálni.
A Dove legutóbbi kampánya nagyon letisztult, egységes, és szép volt, mind a férfi, mind a női kreatív hasonló volt, ellenben ezt a Niveát nem tudom hova tenni.

A napokban lőttem ezt a bannert, vannak rá tippjeim, vajon hány férfi fogja kipróbálgatni ezt a kis létrás játékot...
Hozzáteszem, nekem nem is sikerült rájönnöm, hogy hogy lehetne ezt a 'játékot' egyáltalán elindítani, ha rákattintok, bejön a honlap, ahol szó sincs játékrók, a fel-le gombokra pedig nem is reagál a banner.
Nagyon ütős ez a kis játék kinézet, mint dizájnelem, rengeteg férfi szeme megakad rajta gondolom...


 
Ezzel párhuzamosan fut a Nivea-nak egy fiatalokat megszólító kampánya is.
 A dolog lényege, hogy a fiatalok feltöltik a honlapon az arcukat egy 'lyukas' plakátba, és az így elkészült alkotásra lehet szavazni, és aki nyer, az megrendezheti a kívánságbuliját, ahova elhívhatja egy kedvencét, SP-t, vagy egy másik tinisztárt.

 Alapvetően egészen átlagos, hagyományos kampánynak tűnik de van benne 2 dolog, ami szinte kínossá teszi előttem az egészet a Nivea nevéhez kapcsolva...
Az egyik a kampány promóvideója...

Ebből nekem az jön le, hogy biztos nagyon drága volt nekik egy ilyen Scooby doo autó...

Van két másik spot, de alapvetően azoknak is ez a fő irányvonala. Túl hosszú, nem elég pörgős, negyed ennyi idő alatt lenyomhatták volna az egész mondandót.
Ami viszont a kampány második nagy hibája, hogy nagyon nem tiszta, mégis mi köze ennek a kampányvideónak a valódi játékhoz? A klipben fiatalokat látunk mókás szemüvegben,  különös keretekben, stb fényképezkedni.
Ehhez képest maga a nyereményakció úgy zajlik, hogy egy 2x2 centis 'fej' képet kell a megadott keretbe, a 'testhez' feltölteni. Ebben már fele annyi kreativitás sincs. Ezeket a képeket elnézve elég érdekes alkotások is születtek, szerintem a képfeltöltés nem lehet a legegyszerűbben megoldva...
Ahogy nézem, már a második kör zajlik, de itt már annyira bonyolultak a szabályok, hogy én se bírom végigrágni, tartok tőle, nem sok tinit fognak meg ezzel az agyonnehezített játékmenettel.

Összességében nem értem, a Nivea pontosan hogy is akarja magát fiatalosra pozícionálni egy ilyen vontatott játékkal, miért erőltetik egyáltalán ezt a plakát-fejbedugós dolgot, ha láthatóan minden második eredmény röhejes...Valamiért erre a Rama játékra emlékeztet:D És a férfias bannert se tartom egy főnyereménynek... Ok, hogy nem vagyok egyiknek se célcsoportja, de nem is igazán tartom ezeket bármilyen célcsoporthoz is igazítottnak...


Share/Bookmark
 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr581909034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása