Kövess!



2010.04.20. 08:42| Szerző: Kontárblog

A videó friss, még meleg, én is alig kaptam szikrát tőle...

A spot hosszú. Nagyon hosszú, túl hosszú, és vontatott is néhol. Nekem speciel a színészi játék is gyengécskének tűnik itt-ott. ( elég a negyedéig nézni szerintem, a többit átpörgetni, és az utolsó 1percet)
Nyílván azt a hullámot próbálja meglovagolni, hogy az ilyen főzős műsorok végén elmondják, hogy a konyhát az xy cég adta, és itt végülis szintén ez a helyzet, csak a sztori kicsit zűrösebb, és hozzáteszik, hogy ez a konyha főzésre motivál.
De azért mégiscsak valahol durva, hogy 2010-ben már egy konyhabútorokat gyártó cég is ilyen vírusfilm készítésre adja a fejét... Bár gondolom annyira nem lehetett olcsó mulatság.

Hogy mik vannak!
Neked bejön?


Share/Bookmark
 |   | 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr51936377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

toldizs 2010.04.20. 22:29:17

egy vírusfilm max 1 perces legyen és a végén (ha már ilyen stílusú) egy normális csattanóval legyen átvezetve a márkára....ez 8 perc és szánalmas a legvége...

JobbanTudom 2010.04.21. 19:38:13

Ez maxigáz. SA-t amúgy sem bírom elviselni, de ez hosszú, vontatott, erőltetett és a szlogen nincs köszönőviszonyban a sztorival.

druszilla · http://kontar.blog.hu/authors/druszilla 2010.04.21. 23:23:04

Hmm, furi... Először nem is értettem, hogy mi van. Nem tetszetős. Sokk. Kinek van türelme végignézni? Persze leszámítva az ilyen reklámvadászó őrülteket, mint mi :)(bocs, ha valakit sértek ezzel)
Ennyi idő alatt egy rendes főzőműsort is leadnak, akkor meg inkább tévézek vagy valami.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.04.21. 23:35:27

@druszilla: be kell valljam, én se néztem végig,itt-ott beletekertem.
sztem ennek max 2percesnek illene lennie...
süti beállítások módosítása