A Pennymarket már jó 2éve egy új koncepciót húzott elő a kalapból, kezdődött mindez a nyúllal, majd rá egy évre követte az árazópiszoly.
Bevallom, csak néhányszor voltam Pennyben, de a vásárlók átlagéletkorát az ott láttak alapján erősen a nyugdíjkorhatár környékére tenném. Úgy sejtem, ezzel a kampánnyal próbálják egy kicsit fiatalítani, kicsit kúlabbá tenni a leendő potenciális vásárlók szemében a boltot, és egy picit alacsonyabbra is vinni a várlók átlagéletkorát. Az akciós újságjuk is ebben a stílusban készül.
Próbálnak 'dögös', fiatalos irányba elmenni, a spot nem mondom, hogy tökéletes, de a fejemben lecsapódott Penny képhez képest meglepően jó.
Kicsit életszerűtlen ez a feketetrikós árufeltöltőcsaj (én legalábbis a boltban nem ilyennel találkoztam) és a konditerembe illő öltöző, de talán így jobban járunk, mintha a bolt előtti zebrán a zöldön járókerettel átérni szándékozó nyugdíjas kalandjait látnánk.
Ami böki a csőrömet, az, hogy ha ennyire átalakítják az arculatot (a spotban fekete, piros színek, némi kommandós jelleg, csipkelődő megjegyzések, pici erotika, meztelen felsőtest) akkor ha felmegyek a honlapjukra, miért egy drogériához passzoló kék-pillangós-virágos design fogad? A bomba mellett a rózsaszín virágok valahogy bizarrul mutatnak... Ha már arculatváltás, legyen egységes.