A múltkoriban az Agyamra megy ez a reklám facebook csoportban jött szóba a Paradontax spot, és úgy érzem szerencsésnek mondhatja magát mindenki, aki nem egy tál pattogatott kukoricát, vagy a vacsoráját majszolja a film alatt, (mert ugye nálunk a televízió előtti étkezésnek kultúrája van) melynek szünetében támad ez a reklám...
A társadalmi célú reklámokon túl is vannak olyan szegmensek, melyben úgy gondolják, szükséges a meghökkentés, elrettentés. Ha azt nézem, még mindig 'életszerűbb' egy fogpaszta reklámban ilyen eszközöket alkalmazni, mintha cukros üdítőt próbálnának eladni nekünk sokkterápiával, de azért ez a reklám mégis kivágja a biztosítékot nálam is.
Sajnos a magyar verziót nem sikerült fellelnem a neten (ha valaki belinkeli, megköszönöm), de kétféle verziót is találtam belőle, a másikban vérből formázott betűk úsznak a lefolyóba.
Ha rákeresünk a reklámra, már a találatok is igen beszédesek, sok fórumon és blogban megkapta a legundorítóbb és legborzalmasabb reklám címet- talán még a hüvelygombás és prosztataproblémás reklámot is megelőzve.
Szerintem fogínyvérzés kezelésének fontosságára felhívó szerepén túl akár még olyan irányba is van népnevelő funkciója a jelenetnek, hogy garantáltan lecsökken a televízió előtt étkezők száma. Azt is gondolhatnánk, hogy az emberek még gyakrabban fogják gyakorolni a jólbevált reklámkerülő stratégiát a reklámblokk kezdetén- kapcsolgatnak - de sajnos így is nagyon könnyű belefutni a spotba.
Szerintem 1-1 ilyen reklám megvalósítása előtt érdemes mérlegelni az illetékeseknek, hogy szeretnék-e, hogy a termékük úgy ragadjon meg a köztudatban ,'ja igen, tudom, nekik van az az undorító reklámjuk'. Mert én ezentúl ha a fogkrémes pult elé állok, némi negatív asszociációm lesz a termékük irányába.
Azt már nem is tudom, említsem-e, hogy mikor először néztem, a végén én inkább számítottam egy fogkefe reklámra, hiszen a spotban megjelenő egyszerű, és nem túl bizalomgerjesztő termék a fogkefe.