Kövess!



2010.05.04. 08:01| Szerző: Kontárblog

A múltkoriban az Agyamra megy ez a reklám facebook csoportban jött szóba a Paradontax spot, és úgy érzem szerencsésnek mondhatja magát mindenki, aki nem egy tál pattogatott kukoricát, vagy a vacsoráját majszolja a film alatt, (mert ugye nálunk a televízió előtti étkezésnek kultúrája van) melynek szünetében támad ez a reklám...

A társadalmi célú reklámokon túl is vannak olyan szegmensek, melyben úgy gondolják, szükséges a meghökkentés, elrettentés. Ha azt nézem, még mindig 'életszerűbb' egy fogpaszta reklámban ilyen eszközöket alkalmazni, mintha cukros üdítőt próbálnának eladni nekünk sokkterápiával, de azért ez a reklám mégis kivágja a biztosítékot nálam is. 

Sajnos a magyar verziót nem sikerült fellelnem a neten (ha valaki belinkeli, megköszönöm), de kétféle verziót is találtam belőle, a másikban vérből formázott betűk úsznak a lefolyóba.

Ha rákeresünk a reklámra, már a találatok is igen beszédesek, sok fórumon és blogban megkapta a legundorítóbb és legborzalmasabb reklám címet- talán még a hüvelygombás és prosztataproblémás reklámot is megelőzve.

Szerintem fogínyvérzés kezelésének fontosságára felhívó szerepén túl akár még olyan irányba is van népnevelő funkciója a jelenetnek, hogy garantáltan lecsökken a televízió előtt étkezők száma. Azt is gondolhatnánk, hogy az emberek még gyakrabban fogják gyakorolni a jólbevált reklámkerülő stratégiát a reklámblokk kezdetén- kapcsolgatnak - de sajnos így is nagyon könnyű belefutni a spotba.

Szerintem 1-1 ilyen reklám megvalósítása előtt érdemes mérlegelni az illetékeseknek, hogy szeretnék-e, hogy a termékük úgy ragadjon meg a köztudatban ,'ja igen, tudom, nekik van az az undorító reklámjuk'. Mert én ezentúl ha a fogkrémes pult elé állok, némi negatív asszociációm lesz a termékük irányába.

Azt már nem is tudom, említsem-e, hogy mikor először néztem, a végén én inkább számítottam egy fogkefe reklámra, hiszen a spotban megjelenő egyszerű, és nem túl bizalomgerjesztő termék a fogkefe.


Share/Bookmark
 |   | 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr1001972997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mainstream 2010.05.04. 09:17:35

nekem ez a fogkefés dolog fel sem tűnt, pedig mennyire igaz
szerintem nem is a vér a leggázosabb, hanem maga a köpet
enyhén szólva is naturalista

druszilla · http://kontar.blog.hu/authors/druszilla 2010.05.04. 09:31:11

Nos, akkor figyelmetekbe ajánlom a körbenhármas csatorna 7végi műsorát, ahol is székletmintákat is vizsgálgatnak, miközben azt hiszed h csak vmi szimpla fogyis műsort nézel (ebéd közben - de ez már az én szegénységi bizonyítványom)... nah, ez az igazi sokk

A magyar fogkrém reklám asszem a vér-betűs verzió, talán vmivel "emészthetőbb" (ha márígy témába vág :D)
süti beállítások módosítása