Kövess!



2010.05.11. 06:52| Szerző: Kontárblog

Szerintetek tényleg létezik, hogy a fenyőfa formájú papírból készült autóillatosítót reklámozzák nálunk, némi erotikus töltettel óriásplakáton?

 Megmondom, hogy nekem mi a furcsa az egészben: lenyomozhatatlan. Nincs honlapjuk. Rákerestem, semmi használható és friss információ nincs róla, az első magyar cikk, amit felhoz a google, egy 10 évvel ezelőtti Totalcar bejegyzés. A plakáton nem szerepel sem üzlet megjelölés, sem semmi kontakt. Csak ez a csókos női ajak a visszapillantóban, és a rúzsnyomos illatosító, meg a piros háttér.
Kérdem én: mit mond ezek után a reklám? Talán még annyit se, hogy 'van'. Jelen pillanatban képtelenség utána járni, mégis hol lehet ezt megvenni egyáltalán. Bevásárlóközpontban keressen inkább, vagy autósboltban, vagy mégis hol?
Így mennyi idő alatt fogják vajon a 200 Ft-osra saccolt termék eladásából kitermelni a plakát költségeit? Mekkora a plakát hatékonysága?
És egyáltalán ekkora 'nyomatékosítás', ilyen mérvű motiválás után mégis ki az, aki a boltba érve is emlékszik még a plakátra, hogy egyáltalán keresse a terméket?
Erről picit a Presentilo plakát jutott eszembe. Miért akarnám én ezt megvenni? Ki fog erre 10 perc múlva is emlékezni?
Furcsa, nagyon furcsa nekem ez az egész.
Kicsit úgy magára van hagyva ez a kampány-szerintem.


Share/Bookmark
 |   | 11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr91991555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

druszilla · http://kontar.blog.hu/authors/druszilla 2010.05.11. 16:59:47

főleg h eddig 1, azaz egy darab plakátot láttam kirakva vhol budán... tökéletes mintapéldája annak, "hogyan dobjuk ki a pénzünket az ablakon"

olyannyira limitált kiadás, h csak német ebayen találtam meg, sehol máshol...

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2010.05.11. 18:18:42

Ez tényleg elég elbaszott kampány, már bocsánat a kifejezésért. De legközelebb ha benzinkútnál járok, megkérdezem, hogy van-e. Ha van egy kis eszük ott árulják. :)

És ha már pénzkidobásról van szó, én legalább ennyire feleslegesnek érzem az Adrenalin Energiaital óriásplakát kampányát is. Mindössze 3 termék és egy csiga van rajta. Headline: Hozd a formádat!
Se értelmes kreatív, se art direkció, se webcím... max az ismertséget növeli - bár én ilyen ocsmány dizájn után bele se kóstolnék.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.05.11. 18:37:08

@druszilla: igen,én is csak egyet láttam, Budán.Egyke:)

@ad-renalin: kíváncsian várom a folytatást, lehet, hogy lesznek véletlenszerűen felbukkanó plakátjaik még:D Ez pl nem a benzinkút melletti plakáton van, ha legalább egy kis eszük volna, ott lenne.
Na,azt az Adrenalin plakátot még nem is láttam. Lehet hogy a blogod ellen készült lejáratókampány, nem?:D nem akartak még nálad szponzorált játékot, juteszembe? triviális dolog volna pedig.
Mondjuk ez a 'hozd a formádat' elég szarul hangzik egy csigával karöltve...

sensimilla 2010.05.18. 10:02:10

Na én felfogtam a lényegét, benzinkúton bizony lehet kapni jó pár féle designos wunderbaumot, a plakátkampány csak teasing volt hozzá. Én már vettem is egyet.

Egyébként van nekik fácséjuk is: www.facebook.com/wunderbaum.dasoriginal

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.05.18. 10:21:22

@sensimilla: szerintem azért a feltételezett árréshez kicsit meredek egy óriásplakáton hirdetni.
köszi a linket, én is kerestem, és találtam is a fbon jópár wb csoportot. Amit belinkeltél, annak tényleg egész jók a kreatívjai, de ha lenne pl egy weboldal(gondolom nagyon lehetetlen feltételezés)ahova be van linkelve a saját igazi fb oldaluk...mert amiket találtam,azok nagyrésze ilyen 20-30 rajongóval van.kicsit könnyebb megtalálni az 'igazit' ha jobban az arcunkba van tolva.

magyar nyelvű rajongói oldal esetleg...

ha már csinálnak valamit,csinálják jól.mert így nekem csak lóg a levegőben

druszilla · http://kontar.blog.hu/authors/druszilla 2010.05.18. 13:48:45

megtaláltam a 2. plakátot, egy 2. illattal :D őrület micsoda tempó :D

johnnybravo86 2010.05.21. 14:06:11

Sziasztok!

A magyar nyelvű honlapot a wunderbaum.co.hu alatt találjátok és hamarosan elkészül.

Addig is aki rajongani szeretne annak a magyarországi hivatalos facebook rajongói oldal:

http://www.facebook.com/pages/manage/#!/pages/WUNDER-BAUM/117138151657806

Az oldal most indult. Érdemes csatlakozni mert hamarosan rengeteg ajándék és játék vár a rajongókra!

Töltsétek fel saját képeteket, készítsetek videót! Osszátok meg velünk, hogy milyen illatokat lájkoltok :)

Egyébként a WUNDER-BAUM illatosítókat benzinkúton, nagyobb bevásárlóközpontokban, barkácsáruházakban lehet kapni.

Most 4 igazán új vagány illattal!

johnnybravo86 2010.05.21. 14:07:08

<a href="http://www.facebook.com/pages/manage/#!/pages/WUNDER-BAUM/117138151657806">MAGYAR HIVATALOS WUNDER-BAUM FAN PAGE!</A>

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.05.21. 14:12:20

@johnnybravo86: lol,örülök,hogy idetaláltatok:D
a jövőben javasolnám,hogy előbb indítsátok el a honlapot, és aztán kezdjetek médiakampányba. Sorrendben ez így korrektebbnek tűnik:D

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.06.09. 15:59:58

@johnnybravo86: köszi.
észrevételek:
-fiatalos és vad,de azért az,hogy 4szériából kettőt piercinges emberke díszít,nekem már sok...
-elkéne még néhány magyarítás a honlapra,pl a szlogen is német,meg itt-ott még magyartalan
-a termékeknél lehetne leírás,hogy milyen illatú,mert nekem speciel nem egyértelmű mindenhol,sőt...(karma?) én inkább a felhasználás helye szempontjából választottam volna őket szét,nem lapka-és nem lapka módjára.
süti beállítások módosítása