Szerintetek tényleg létezik, hogy a fenyőfa formájú papírból készült autóillatosítót reklámozzák nálunk, némi erotikus töltettel óriásplakáton?
Megmondom, hogy nekem mi a furcsa az egészben: lenyomozhatatlan. Nincs honlapjuk. Rákerestem, semmi használható és friss információ nincs róla, az első magyar cikk, amit felhoz a google, egy 10 évvel ezelőtti Totalcar bejegyzés. A plakáton nem szerepel sem üzlet megjelölés, sem semmi kontakt. Csak ez a csókos női ajak a visszapillantóban, és a rúzsnyomos illatosító, meg a piros háttér.
Kérdem én: mit mond ezek után a reklám? Talán még annyit se, hogy 'van'. Jelen pillanatban képtelenség utána járni, mégis hol lehet ezt megvenni egyáltalán. Bevásárlóközpontban keressen inkább, vagy autósboltban, vagy mégis hol?
Így mennyi idő alatt fogják vajon a 200 Ft-osra saccolt termék eladásából kitermelni a plakát költségeit? Mekkora a plakát hatékonysága?
És egyáltalán ekkora 'nyomatékosítás', ilyen mérvű motiválás után mégis ki az, aki a boltba érve is emlékszik még a plakátra, hogy egyáltalán keresse a terméket?
Erről picit a Presentilo plakát jutott eszembe. Miért akarnám én ezt megvenni? Ki fog erre 10 perc múlva is emlékezni?
Furcsa, nagyon furcsa nekem ez az egész.
Kicsit úgy magára van hagyva ez a kampány-szerintem.