Kövess!



2010.05.15. 08:18| Szerző: druszilla

Szeressük egymást online avagy hol marad a lila tehén?

Hányan látták már a tévében az igen zavaró frekvencián szóló Milka „szeretlek – köszönöm” dalt? És volt olyan férfiember, akinek nem rándult ökölbe a keze ennek hallatán? Hova tűnt a lila tehén a Milka reklámokból?

Megfejtettem a titkot! A lényeg: küldjünk online „szeretlek” és „köszönöm”  üzeneteket dallal körítve. Miért is tennénk ezt személyesen? Élőben, valaki más szemébe mondani, hogy SZERETLEK – úgy tűnik ez már nem divat.
Én kértem egy dalocskát – csak mert olyan jó vagyok magamhoz. Nos, arról annyit, hogy olyan bugyuta, nem tudtam eldönteni, sírjak vagy dőljek le a székről a röhögéstől… Azzal pláne nem tudok mit kezdeni, hogy a magyar szöveget angol szavakkal vegyítik, amitől finoman fogalmazva is fordul egyet a gyomrom. Tényleg nem menő már magyarul beszélni? Hogy még trendibbek legyünk, ki lehet postolni a facebook-ra is igen személytelen vallomásunkat.

A honlapon az éneklők várják egy irodában (nevezzük annak) a feladatokat. Van, aki elmagyarázza (előugró ablakban) mire is jó ez az alkalmazás; van, akinél pedig kérni lehet említett énekeket vagy, ami rendkívül fontos és halaszthatatlan: megtudhatjuk mennyire adunk hangot érzéseinknek stb. Kivéve egyet: hátul ül egy hölgy, akire ha rákattintunk, elővesz egy nagy lila plüsspárnát majd simogatni kezdi... Rejtély.

A célközönség nem kérdés: az unatkozó, ám annál érzelgősebb hölgyek. De itt a probléma: A nők kinek küldenek „szeretlek” üzenetet? Hát a férfiaknak (többnyire), akik viszont ettől a hangfrekvenciától és stílustól a falra másznak. Újabb alkalom, hogy a kedves, naiv hölgyemények „boldogsággal” árasszák el párkapcsolatukat.

Persze, lehet egy ártatlan, kedves gesztus, és eszem ágában sincs kritizálni éneklő tehetségüket (ennél jobban nekem sem menne), de inkább hallgatnék bőgő lila tehenet, mint ezt. Miért kell, kérdem én: miért?

Nem értem. Valaki legyen oly kedves és világosítson fel! 
Itt egy szívküldi videó, ha valakinek akadna a honlap:)

Ahogy kerestem a TV spotot, ráakadtam erre a videóra, na ez a Valentin napi akció viszont aranyos, és ötletes:)
Az persze már más kérdés, hogy a honlapról talán már időszerű lett volna leszedni ezt a februári felhívást hozzá:)


Share/Bookmark
Címkék: honlap  |   | 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr92004457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vincenzo90 2010.05.15. 17:59:55

"Szeretlek, mert az arcod mindíg olyan szmájli" Ez a csúcs...

druszilla · http://kontar.blog.hu/authors/druszilla 2010.05.15. 18:40:18

"Köszönöm hogy mindig érted az e-mail-em, noha nincsen benne ékezet" - ez aranyos :)

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.05.16. 23:35:24

igazából engem is idegesít,hogy random angol a rím.elég szép a magyar nyelv,nem tudják azzal kifejezni?
ez tipikusan olyan oldal,amit tényleg arra szánnak,hogy a pasik elküldjék a csajuknak a dalt,de az esetek 99%-ában szerintem a csaj küld a pasinak vele,sőt, látom is lelki szemeim előtt,hogy rángatja is egyből a pasiját a gépe elé,hogy 'néééézd meg a méled most':D
süti beállítások módosítása