Kövess!



2010.05.18. 20:09| Szerző: Kontárblog

Nyúld le, majd verd át a nagyit, és fogd rá a Nyuszira Szigetre!

 Elsőre akár mókásnak is tűnhet ez a plakát az öreg nagyi fényképével, de ha egy picit jobban belegondolunk, elég nagy bunkóság, amit ír.

Nevezzetek szőrszálhasogatónak, vagy fapofának, de szerintem paraszt dolog lenyúlni a jófej, gyanútlan nagyit, és megtartani a felét. Még ha az lenne benne, hogy fizesd be belőle a haverod is, vagy hogy szedd össze két évre előre a jegyed árát, akkor azt mondom, oké.

Ha nagyi lennék :D tuti nem adnék ezek után egy fillért se:D
De tényleg!

Ingyen Petijegy oké, de nagysumáklenyúlásból Szigetjegy nem oké.


Share/Bookmark
 |   | 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr272013797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rimelek · http://rimelek.hu 2010.05.18. 20:46:50

A haveros ötleted szerintem is jobban hangzana. Persze amiatt nem aggódom, hogy valaki emiatt züllik el. Mert aki tényleg lenyúlja a nagyit, azzal eleve gondok voltak. Bár a reklámkészítők lehet nagyilenyúlásból hozták össze a reklámköltségeket.

flyingbride 2010.07.01. 14:56:14

szerintem is szar és bár nem vagyok nagyi, de sértésnek vettem :)
süti beállítások módosítása