Gondolom mindannyian ismerjük, van a zacskósleveses cégnek az a bizonyos pösze húsporreklámja.
Abban szerintem mindenki egyetért, elég idétlen húzás volt tőlük a 'gyerekkel mindent el lehet adni' jelszóval egy pösze kölyök köré fonni a zacskóshús történetét.
Arra azonban talán ők se számítottak, hogy ekkora utóélete lesz ennek az omlósz spotnak.
A facebookon már több, mint 3 oldal, és 20 csoport szerveződött a reklám ellen, akik tagjai mind-mind ezen a szegénységi bizonyítványon élcelődnek.
Én személy szerint kíváncsi lesze rá, vajon eljut-e ez a spot is abba a stádiumba, ahova annó a Halls cukorka "és az orrodat is tisztítsa" reklám- bár ez talán nem ugyan az a szituáció, de végülis itt is egy hasonló dologra épül a hype.
Persze az apa kezdődik kampány mintájára a youtube-on ennek a reklámnak is születtek már különböző remake-jei, a közönség nem kis örömére.
A cég szempontjából a dolog már összetettebb. Egyrészt biztos örülnek, hogy beszélnek róluk, 'közszájon forognak', másrészt viszont valahol mégis égő, hogy rajtuk röhög a fél világ:) Vajon ettől több por fogy? Ez már az a pont lehet, amikor akár nekik maguknak is megéri paródiát gyártani? Szerintetek ilyen esetben lehet, vagy érdemes-e egyáltalán harcolni ezek ellen? Vagy ha már ezt csinálták, így jártak?
Íme néhány mókás paródia mindannyiunk épülésére:
Ahogy nézelődtem, még itt találtam egy olvasmányos, friss kis okfejtést a témában, akit érdekel:)