Egyszerű, ám megkapó szövegű plakátra bukkantam.
A minimalista képi világ még hangsúlyosabbá és egyértelműbbé teszi a reklám üzenetét.
Találtam belőle egy másik verziót, ezen is szintén párhuzamba állították a víz által megtett utat, és az ez által elérhető saját teljesítményedet. Szerintem kvázi a csapvízzel szembe pozícionálták, mert azt ugye nem teszi annyira különlegessé a megtett út, és az nem a feltöltődés egyedi forrása.
Nagyon egyszerű, minimalista az egész, viszont amit én hiányolok, hogy például nincs odaírva, hogy hány méter mélyről jön, vagy hogy teszem azt ez a legmélyebbről felhozott víz, vagy valami. Valami, ami megindokolja, hogy miért mellettük döntsek.
Ez egy nagyon szép ásványvíz reklám, de nem a márkát, hanem az ásványvizet általánosságba reklámozza - nekem legalábbis. Én hiányolom belőle azt a pluszot, azt a megkülönböztető ismérvet, ami miatt pont ezt a forrást kellene nekem választanom.
Egyébként a plakát nagyon szép, 'egyben van', hasonlóan a Natur Aqua reklámhoz, ez is a PET palackba zárt természetességet hangsúlyozza.
Viszont a honlapjukkal elsőre sikerült felidegesíteniük, én nem szeretem, ha egy honlap tolakodóan egyből zenél, főleg ha olyan hangosan, hogy egyből a lenémítás módját kell keresnem... Maga a tartalom rajta rendben van, tetszik, hogy össze van szedve minden évből 1-1 reklám, elgondolkodtató ezeket végigmazsolázni.
Ahogy nézem, a nagyon régi spotokban többféle vonalon is próbálkoztak, de összefűző motívum nem nagyon volt a reklámokban. A 2002-es egy egészen más színfolt volt, és ezután minden évben a természet-víz vonal ihlette meg őket.
Nektek melyik tetszik a legjobban?