Kövess!



2010.09.14. 23:34| Szerző: Kontárblog

Meg kell valljam, naponta figyeltem tisztes távolból a plakátot, mire úgyéreztem, közelebb megyek, és lelövöm a poént, mert nem_bírok_rájönni mi a retek ez a cső helló.

Feleslegesen hatásvadász, egyszerűen nem tudok rá mit mondani.
Ez a cső-rúd forma párhuzam a cső-helló vonallal nem kicsit gyermeteg.

Emlékeim között, (meg a google-ban) nem igazán találtam Helló Fiesta utalást, reklámot- javítsatok ki, ha lenne- úgyhogy ezt a vonalat nem is igazán erőltettem tovább.

Ellenben a Haas honlapja, hát az egy élmény. Rögtön rám köszön az index felirat a tabon a plakáton látható akció, illetve alatta egy még szuperebb! Ha beküldök 6 zselésítőporról vonalkódot(ezt ugye a lekvár főzéséhez elhasználta nagymama) akkor ha benne vagyok az első 500-ban, kapok 6 db befőttesüveget(!!) a jövőévi befőttfőzéshez.

Remélem lassan már ez is ki fog kerülni az óriásplakátokra, hiszen manapság már egyre fontosabb, és nagyobb nyereményjátékok, és akciók kerülnek ki az utcákra.
 
Félreértés ne essék, mindenkinek szíve joga, hogy azt hirdessen óriásplakáton, amit akar, de én igazából egy multivitamintól inkább azt várnám, hogy a termék hatásáról, előnyeiről regéljen, nem feltétlenül a legújabb nyereményakciójukról, meg erről a gyermeteg szóviccről.

Próbáltam megtudni valamit ezekről a megújult vitaminkoktélokról, ha már egyszer ott díszeleg a kisebb betűmérettel a plakáton, de a honlap erről nem igazán informál. (csak a csomagolás változott, vagy az összetétel is, esetleg marketing humbug az egész?)
Gondoltam bekukkantok a Reklámfilmek fül alá, hátha az majd szolgál némi magyarázattal.
Arra egyből rájöttem, hogy a mostani akcióról még nem készült film, de sajnos arra is, hogy sem a két 'videófilmet', sem a mostani plakátot nem lehet egy egységes arculat, egy márkaszemélyiség részeként értelmezni.
Az első spotban a Vitaminperceket támogatják (visszafogott, konzervatív, informatív vonal, kb Duna tv). A másodikban már inkább a Pote-mix spotokra hajazó stílusjegyeket vélek felfedezni. Az egyik a márkát, a másik egy terméket promotál, de mégis azért ennyire különböző jellegű, imázsú filmeket készíteni.... És akkor még hozzá ez a Cső_helló...
Én nem igazán látom benne a célcsoportot struktúrát, a stratégiát, az összeszedettséget, a vezérfonalat...  Ezért szerintem kár plakátolni... Vagy legalább mögé rakhattak volna valami lényegi elemet, információt, valamit, ami arra motivál majd, hogy az akció lejárta után is vegyem esetleg a terméküket- mert ez így nekem csak lóg a levegőben.


Share/Bookmark
 |   | 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr602297091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2010.09.15. 09:48:56

A postot lájkolom, a reklámot nagyon nem. Teljesen egyetértek veled, jól összeszedted azt a "néhány" problémát.
Indíthatnál te is egy brief rovatot, ennél jobb anyag nem kell hozzá. :)

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.09.15. 12:33:28

@ad-renalin: köszi:)
igen,rovatátrendezést tervezek.

WorthyGirl 2010.09.15. 14:05:33

hát ezt biztos,hogy kár volt plakátolni, szabályosan idegesít,ha meglátom az utcán ezt a kreálmányt:(
süti beállítások módosítása