Volt már szó korábban többször is a Milkáról (Mentségünkre szóljon, hogy szeretjük a csokoládét...) Valami fura tévéspot miatt kerestem meg újra a honlapjukat. Kozma Kinga és a Milka közösen bemutatja: A traktor című verzió volt ez, melyben kedvenc illúzionistánk már-már elcsépelt szójárását halljuk - tehenes ihletéssel: "Múúúkodj!"
Röviden a MilkaLand-ről:
Benne lehetsz a tévében, ha regisztrálsz az oldalukra, adott videóra készítesz szinkront és ha elég jól sikerül, visszanézheted a produkciót a reklámokban.
Már a beszólogatós tehenek miatt is érdemes ellátogatni MilkaLand-re, de okoztak pár vidám percet a tehénetetős 'Nasivadász' játékukkal is.
Megnézhetjük azt is, mit ajánlanak a tehenek nekünk:
"Újra itt van az ősz, rövidülnek a nappalok, de az istállóban most kezdődik az élet. A barátnőimmel nagyokat beszélgetünk, gyönyörű, vadvirágos lelőről álmodozunk, amely a lebékésebb hely a világon. Látogass meg holnap is! Várlak: Lisl"
Érdekes szöveg, ugyebár ne várjunk többet egy tehéntől... :)
Kell ez a Milkának?
A beszélő hódok és az alpesi csokigyár után már nem lepődöm meg a kampányon, de eldondolkodtam azon, hogy szükség van-e erre.
Mostanság minden az interaktivitásokról, a vevőközönség bevonásáról szól, de vajon itt ki a célközönség? Újrapozícionálták volna ezzel a Milkát? Nem tudom. Elment egy lazulós, játékos, kissé kacér irányba... Nekem tetszik, de még mindig hiányolom a lila tehenet. Továbbra is hangsúlyos az alpesi tej és azokról a klasszikus csokoládéfolyamokról sem mondtak le, amiktől azonnal összegyűlik a nyál a szánkban. Viszont kicsit úgy érzem, elvesztette az igazi különlegességét. Lehet, csak én ragaszkodom a jó öreg verzióhoz...
Természetesen van Facebook rajongói oldaluk is, több mint ötvenezer taggal. Ez bizonyára annyit jelent, hogy a népnek tetszik, amit csinálnak. Az alpesi csokink tehát így találta volna meg önmagát? Beszélő tehenekkel?
(A videót csak Facebook-on találtam meg, ha valaki megleli máshol, örömmel venném, ha továbbítaná.)
Magyarországon a csokik nagyon helyezkednek, a Tibi lemondott a masszírozós kakaóbabról és már Babra megy a játék, a Bocinál pedig Több a jóból és formát bontott. S bár a Milka nem magyar, itt mégis fontos, hogyan jelenik meg, tekintve a lakosság édesszájúságát - fejenként kb. négy kiló csokit eszünk egy év alatt.
Ti mit gondoltok? Jó felé araszolnak eme mennyei étek reklámjai?