Kövess!



2009.10.27. 15:36| Szerző: Kontárblog

Fontos ügy mellé állt az Avon, Zsédával és a NANE-vel karöltve. Megható videó készült a családon belüli erőszak megállításáért. Alapvetően nem rajongok érte, ha 1-1kampányt arcokkal fémjeleznek, a Gillette Tiger Woods-ától már a hideg ráz ki, ha meglátom, és nem…


Share/Bookmark
Címkék: karitatív hatásos  |   | 2 komment
2009.10.26. 11:58| Szerző: Kontárblog

Érdekes kis videót találtam. Igazából nem tudok rájönni, ki a célcsoport.  A figyelmeztetés miatt (15+) a nagyobb tinikre tenném elsőre, de nekik meg valahogy hosszú, nem hiszem, szigszalag nélkül megoldható, hogy végignézzék. Inkább talán a felnőtteknek egy kis…


Share/Bookmark
 |   | 6 komment
2009.10.26. 11:56| Szerző: Kontárblog

Updated2x: Tovább göngyölödik ismét a reklámok tömkelege, miután rákontráztak Verára. Itt már sejthető volt, hogy kampány indul, de kevesen gondolták, hogy ennyire nagy szóbeszéd lesz a témából. Videók és szidalmak és hivatkozások mindenfele. Megmozdult a blogger világ. És…


Share/Bookmark
2009.10.26. 08:50| Szerző: Kontárblog

Reno. Le sem veszem. Le/berohadt lábú emberek tömegei fogják perelni őket... Mennyit agyalhattak rajta...Ami főleg unszimpatikus, hogy a reno.hu alatt egy 100%-ig német oldal jön be. (jobbra a sárga golyó formabontó design elem?) Nem mellékesen a logó meg csöppet se City bankos,…


Share/Bookmark
2009.10.25. 01:12| Szerző: Kontárblog

depo. Na ugye, hogy nem is olyan könnyű fél milliót nyerni? Mi ez?-olvasható tótágast a banneren. Elsőre azt hittem, valami vicces kis játék depo.hu-tól, mondjuk a Vaterás antivideó kapcsán összeütöttek valamit gyorsan, amíg meleg a vas. Cégbönészős, szar reklámoktól…


Share/Bookmark
Címkék: sajnálatos fail  |   | 1 komment
2009.10.24. 11:45| Szerző: Kontárblog

Tetszik ez a reklám. Nincs túlspilázva, nem tukmál rám semmit. Hagy dönteni, és mégcsak nem is hangsúlyozza túl az ajánlata lényegét, nincs telerakva számokkal. Egyszerű, és nagyszerű. Picit ledöbbentem, nem láttam még a pixel szót leírva reklámban:)


Share/Bookmark
2009.10.24. 11:24| Szerző: Kontárblog

A nézőt egy kis barchobába vonja be a reklám.Szerintem mókás, ahogy vezeti fel , hogy mit jelent nekünk- és a bolháknak a házikedvencünk. Ahogy megjelenik az élősdi, kicsit olyan Domestos reklám hatású:)Összességében szerintem ez teljesen jó reklám egy ilyen típusú…


Share/Bookmark
Címkék: kreatív eredeti  |   | Szólj hozzá!
2009.10.24. 11:13| Szerző: Kontárblog

Durva reklám. Túl durva, és nem is túl eredeti. Nem értem, hogy kerülhet ki fényes nappal egy honlapra, ezt is idősávhoz kötném. ennyit a társadalmi felelősségválasztásról. A kisgyerekek biztos megállnak a növésben, ha meglátják. Túl hatásvadász...Ha mégnézem a…


Share/Bookmark
Címkék: durva hatásvadász  |   | Szólj hozzá!
2009.10.24. 11:02| Szerző: Kontárblog

Rosszkor rossz helyen? Szerintem még akár direkt is lehetett, hogy ez a reklám a cikk alá került a nyáron. De a legviccesebb mégis az volt, amikor a Vista volt a címlapon, és el volt csesződve az oldal- ciki, mint az olimpián:)  (katt a nagyobb képért)  


Share/Bookmark
Címkék: ciki fail hatásvadász  |   | Szólj hozzá!
2009.10.24. 10:58| Szerző: Kontárblog

Ennél már valóban nincs lejjebb.Elég szerencsétlenül fogták me szerintem ezt a mondatot a békás hitel-lizing cég marketingesei, hiszen a szemembe így sikerül a bankjukat a béka segge alá pozicionálni. Vajon kinek jó ez? Gondolom az alacsony árakra akarják felhívni a figyelmet, de…


Share/Bookmark
süti beállítások módosítása