Kövess!



2009.09.25. 01:10| Szerző: Kontárblog

Stílusát tekintve pökhendi, sznob, falusinak mondanám a bannert.
Az alak a képen, mintha merített volna kicsit a Sziget reklám teccetős dudorgójának falusi idilljébőll, hozzágyúrta volna Torrente személyes varázsát, és játszaná a nagyarcot. Echte Ungarische.
Node azért a Raiffeisentől nem ilyen jellegű gyomron vágást várnánk. Én legalábbis eléggé leblokkoltam mikor kidülledt a szeme összeért bennem a dolog.
Kápét- nem erőltetett ez így?

 

Próbáltam utána nyomozni a gondolatnak, hogy ő egy statikus figura lesz-e, vagy csak Papapapa dublőr, és hirtelen egy friss videóra bukkantam. Ez szoros kapcsolatot mutat a bannerrel, úgynézem a 'kampány' részét képezi. (bár a honlapon még nincs fenn)

 
Hát ha ez nem a Sziget reklám bankosított koppintása, +(felnihitel Emese) akkor semmi...
És fixen felfedezhető a Torrente ismét- 8 keres változatban.
A stílus, a pasi miliője... Telefonokat árul, meg egy műanyag motort egy bevásárlóközpont parkolójában? Autó tetejéről? Életszerű... (tudom, túl jó környéken lakom).
Remélem a kocsi rendszámát nem csak én szúrtam ki:)
"Hasi-tasi"- passzol hozzá a sörhasa- ez az poén teszi elviselhetővé a reklámot.
Hátrahagyja a telefonokat, míg a motort tukmálja? Nem egy vérprofi...

Kicsit mókás, de szerintem abszolút nem 'bankhoz méltó'. Kb. azokat tudja megszólítani, akiket a Papapapa is megszólított. És nem is eredeti. Mókás, de lopás.

Feketepont: hiányolom a parkolóőrt:)


Share/Bookmark
Címkék: bank koppintás  |   | 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr531405497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nebameg 2009.09.29. 19:37:08

Hogy mennyire éri el a célját, nem tudom. Elsőre fetrengtem rajta a röhögéstől.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.09.29. 21:32:26

@Nebameg: igen,mókásnak mókás, de valahol kicsit szánalmas is...beállhat a többi bankreklám közé, amik az elmúlt 1évben futottak...

www.youtube.com/watch?v=Mlpwh6TR4wk&feature=player_embedded
ez mondjuk lenyomja hasitasit zsigerből...

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2009.09.30. 00:43:19

szerintem ez a csávó jobb, mint a szigetes arc. nyúlásnak nyúlás de akkor is

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.09.30. 08:17:05

@chimie: jobb, persze.mert már volt alap, és tudtak mire építeni, volt min finomítani, csiszolni. tudták, hogy a szigetes arc mindenkinek bejön, hát megtoldották még egy lépéssel.
süti beállítások módosítása