Kövess!



2009.10.22. 09:15| Szerző: Kontárblog

Andy evolúció -bannerek karácsonytól napjainkig.
Egy kis víz, egy kis egészséges egoizmus, egy új szóalkotás, és kész is a menő pólóreklám.

Érdekes szóképzés, és merész titulus rejtőzik a mondatban.
Gondolom a díjat szubjektíven, zárt ajtók mögött osztották ki.

Ezután jött a 'válság style' munkásokra kihegyezve.
Merész célcsoport választás. Mindenképpen praktikusabb, mintha a munkanélkülieket célozták volna be.

Ha most rákeresünk Andy-re, most ezt találjuk. A régi honlapjuk bejelentett támadó webhely, az új szintén elég krix-kraxos.

Ha pedig benézünk a boltba, azt látjuk, bezárta a bazárt.

Úgylátszik, hiába a szellemes bannerhirdetés, az ötletes szóviccek, elérte a válság a boltot is.
Talán az utolsó hirdetés már a teljes kiárusítás 'poénosított' bannere volt.

Talán picit ami megindokolja -laikusan- a bezárást az az, hogy, bár volt humoruk, a számolással mindig is voltak problémáik. Meglehet, annyiszor kiáltottak válságot, hogy végül őket is elérte.

Ez a tavaly karácsonyi bannerjük.

 Ha 3+1pólót kapsz 3 áráért, akkor nem 1+1+1+1='3'-nak kéne ott lennie? Mert nekem az 1+1+1=3 csak akkor hangzik hívogatónak, ha a ! jel adott esetben faktoriális-de a szöveg meg nem ezt mondja. A 'bótban' kicsit erőltetett.
Összességében mókás reklámjaik voltak, és jópofa pólóik, -mint szubjektív vélemény, sajnálom őket, színes folt voltak nekem a bannerek között.

Mementó: az 1+1+1=3 -ről a Postabank régi reklámja jutott eszembe, itt a szövege, de videót nem találok hozzá:(

Mementó 2: hamár retro reklámok, ezen megakadt a szemem, húú de régen volt:)


Share/Bookmark

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr181467016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

danaz · http://www.autostat.hu/autos-forum 2009.10.26. 09:06:32

ÁÁÁ a postabankos reklám! :D

Azt szerintem egy nemzedék agyából lehetetlen kitörölni. Általánosban ezt énekeltük.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.10.26. 09:14:21

@danaz: egyetértek, ha esetleg videót tudsz róla találni valahol...
én a nestlé reklámtól is libabőrös lettem:)
süti beállítások módosítása