Andy evolúció -bannerek karácsonytól napjainkig.
Egy kis víz, egy kis egészséges egoizmus, egy új szóalkotás, és kész is a menő pólóreklám.
Érdekes szóképzés, és merész titulus rejtőzik a mondatban.
Gondolom a díjat szubjektíven, zárt ajtók mögött osztották ki.
Ezután jött a 'válság style' munkásokra kihegyezve.
Merész célcsoport választás. Mindenképpen praktikusabb, mintha a munkanélkülieket célozták volna be.
Ha most rákeresünk Andy-re, most ezt találjuk. A régi honlapjuk bejelentett támadó webhely, az új szintén elég krix-kraxos.
Ha pedig benézünk a boltba, azt látjuk, bezárta a bazárt.
Úgylátszik, hiába a szellemes bannerhirdetés, az ötletes szóviccek, elérte a válság a boltot is.
Talán az utolsó hirdetés már a teljes kiárusítás 'poénosított' bannere volt.
Talán picit ami megindokolja -laikusan- a bezárást az az, hogy, bár volt humoruk, a számolással mindig is voltak problémáik. Meglehet, annyiszor kiáltottak válságot, hogy végül őket is elérte.
Ez a tavaly karácsonyi bannerjük.
Ha 3+1pólót kapsz 3 áráért, akkor nem 1+1+1+1='3'-nak kéne ott lennie? Mert nekem az 1+1+1=3 csak akkor hangzik hívogatónak, ha a ! jel adott esetben faktoriális-de a szöveg meg nem ezt mondja. A 'bótban' kicsit erőltetett.
Összességében mókás reklámjaik voltak, és jópofa pólóik, -mint szubjektív vélemény, sajnálom őket, színes folt voltak nekem a bannerek között.
Mementó: az 1+1+1=3 -ről a Postabank régi reklámja jutott eszembe, itt a szövege, de videót nem találok hozzá:(
Mementó 2: hamár retro reklámok, ezen megakadt a szemem, húú de régen volt:)