Kövess!



2009.11.02. 23:16| Szerző: Kontárblog

Ma lőttem (de már 10 napja kergettem!)
Találó, ötletes. Könnyen jön, könnyen megy, de szerintem eredeti.
Annyit sajnálok, hogy nincs 'folytatás', legalábbis eddig csak ezt az egy fajtát láttam belőle (de ezt többször is)
Nekem tetszett a Tudakozó régebbi két spotja is( 1, 2).
Ritkán reklámoznak, de legalább ötletesek:)


 Bevallom őszintén, a 7-es buszos kampány óta motoszkál a fejemben, vajon hány ilyen 'cégre szabott' járműreklámot fogunk látni mostanában? Vajon hány cég fogja az ügynökségnek azt mondani, 'valami személyeset kérünk...Valami 7-es buszosat"?

 

Update:

Tegnap láttam a 6-os villamoson is egy ilyen reklámot, "Vajon hány telefonszám van a telefonkönyvben?". (csak túl sötét volt, hogy lefényképezzem)

Ebben az az elgondolkodtató, hogy vajon felkészítik a diszpécsereket ezekre a kérdésekre? Mert ha jól tudom, ők is googléból dolgoznak, de ezt pl én nem találtam meg benne.

 


Share/Bookmark
Címkék: kreatív hatásos  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr421494489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása