Kövess!



2009.11.25. 12:59| Szerző: Kontárblog

Nagyhirtelen két új VateraVerás videó is került fel a youtube-ra.

Búcsúzik tőlünk Magyarország reklámpiacát az elmúlt hónapokban felpezsdítő cirkusz.
Bár a végén mindenki azt mondja 'én megmondtam, én tudtam előre', azért szerintem mégis elég jóra sikerült a kampányuk.
Rengeteget beszéltünk róluk, zsongás indult be körülöttük, rátett még egy lapáttal a Depó is, és mindenki láthatta, iszonyat sok licit érkezett a termékeikre, mégha mindenki bosszankodott is, hogy biztos kamu... Bár nem látok bele a számaikba, egészen biztos vagyok benne, hogy most volt a legnagyobb új felhasználói regisztrációs hullám a történetükben.
Szerintem sikerült átlendülniük azon a mélyponton, amit azzal okoztak, fizetőssé tették a termékek feltöltését tavasszal.


Biztos vagyok benne, hogy azért zárták rövidre épp most a Verázást, mert a Depó is beindult.
Ciki, nem ciki, itt már nem volt értelme szerintem se sokat játszadozni.
 

Az első videón a várva-várt Merci, a gitár, és a többi termék átadása látható.

A másodikon pedig Vera Búcsúzik.
Szerintem nagyon rosszul játszik a színésznő... Merthogy ugye kiderült, Sallai Nóra a Berciné.
Mindenkinek furcsa ez így, hogy a Depós videóban már azt láttuk, kvázi megvan a férje ...

"Szóval a férjemnek annyi"- ezért a mondatért le fogják csukni, ha egy Berci nevű férjet mostanában kinyírnak... Amúgymeg nyilván neked annyi, mert lecseréltek Veruskám:D

Nekem ez a videó tűnik a legátgondolatlanabbnak az összes közül. Nincs jól felépítve, nem ad egy csattanós lezárást ennek a jókis kampánynak.

Ja, és a végére még a gixer: Ha úton vagy Ferihegyre, és onnan Sydneybe, akkor miért tetted fel a kamerát?


Share/Bookmark
Címkék: színész  |   | 32 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr711551380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Yo! Maaan! 2009.11.26. 00:27:11

ja, második. ikszdélol

Jablaka 2009.11.26. 00:32:07

Összehasonlíthatatlanul jobb egy ilyen gerilla kampány egy kamu kinder/mosópor/calgonit reklámnál. A reklámok 50%ban azért jók voltak, csajt meg blokkónááám

Kis Hableány 2009.11.26. 00:49:53

Most mennyi cucc van a vaterán?Átlépte már a 600 ezret lefelé?2 millió aukcióból ilyen rövid idő alatt 600 ezret csinálni fantasztikus teljesítmény,gratulálok újra meg újra!Én megmondtam hogy nem sokáig fognak csörögni azok a zsetonok ami az elején!Költhetitek gyószerekre és reklámra kedves vaterások.A reklám meg nagyon tré.Nem tudom ki találta ki így de még egy óvodás is jobbat tudott volna kreálni ettől.

borovi 2009.11.26. 01:18:31

Most végülis mennyiért vette meg a hamis aláírásokkal a Kiss-gitárt a lúzer?

-thev 2009.11.26. 01:26:19

búcsúreklám nagyon xar

jozsika31 2009.11.26. 01:53:03

Csak sajnálni lehet a vaterát,tipikus példája hogy miként kell elbaszni egy kitűnő céget kapzsisággal!!!!!Én is árultam a vaterán,30-70 közötti termék folyamatosan fenn volt,pörgött is rendesen,de most ko,áll az egész,se cucc nincs fenn,se vevő,max rengeteg 0-ás aki csak a reklám miatt regisztrált-licitál,de átvenni már nem akarja amit megnyer.Na meg ez a gusztustalan eladom a mercit kétszer típusú mocskosság,ez a vér ciki kategóriája.Oké hogy reklám,de azért nem kell ennyire gyomorforgatónak lennie,legfőképpen ha nem a csókos nyeri a licitet akkor újraindítom műszaki hibára hivatkozva.Hányinger az egész!!!!!!

Alvin666 2009.11.26. 04:28:51

Teljesen jellemzoen keleteuropai ( csupa kisbetuvel ) "parasztreklam" volt ez a vateras szar. Velejeig bunko, kisstilu, bunozo jellegu, sunyi es proszto, ekitve egy adekvat ciganylannyal. Ami onmagaban nem volna baj, mert a lany elso osztalyu, de sikeresen raepitett a ciganyokkal szembeni eloiteletre is ez az egesz megmozdulas.
Aki egy ilyen gusztustalansagot Vatera regisztralassal jutalmaz, az oda is valo, ahol most el... Egy olyan orszagba, ahol reklam-sikk lett lopni. Megha a ferjtol is.

Ennel a reklamnal en szebbet hanyok ( hogy egy Totalcaros sracot idezzek.) Nem tudom mikor jon majd a "reklamkampany" hullaval, vagy transzvesztitaval? Esetleg mindkettovel egyszerre.
Szar volt fiuk. Megcsinaltatok...

Esetleg ennyi erovel lehetne egy kis stilust adni inkabb az oldalnak. A doglott szinek, a hasznalhatatlanhoz kozeli felulet mind egy "kampanyert" kialt.
Mar par eve...

szkepi 2009.11.26. 06:44:34

nem tudom miért is vagyunk ennyire oda egy abszolut középszerű reklámért?ha már gerilla, sztem a herceghalmos argentin herceges klasszisokkal jobb volt

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.11.26. 07:37:54

@Kis Hableány: az a csökkenés a feltöltési díj bevezetése miatt volt, rövidtávon.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.11.26. 07:41:04

@szkepi: hát szerintem ami óriásplakát reklámként indul, az elég bajosan gerilla...főleg, hogy kb 1 hét alatt kiderült, mi volt benne az 'extra'. A kampány mindestül lefutott 3hét alatt...

megegyszer (törölt) 2009.11.26. 08:22:41

Miért mondja mindenki, hogy ez gerillamarketing volt, Ez egy teljesen szokvány történetes reklám volt, nem?

Hú, ez az utolsó videó tényleg nagyon gáz.

Jegkoko 2009.11.26. 08:29:03

Elég érdekesre sikerült a gitár meg a merci átadása, bár még igy is hiteltelen volt az egész átadás dolog.Mert furcsa mód egy embernek meg a vera nem is jelentkezett semilyne formában.Ja gondolom az nem a beépített ember volt és azért.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.11.26. 08:41:04

@megegyszer: azért, mert az elején mégcsak online volt zsongás, ha visszanézed az aukciók kommentjeit, sokan írták neki, hogy 'gyerünk Verám, jól teszed, tolj ki vele', stb, úgyhogy sokan bekajálták,hogy ez igaz.
Azzal rontották el az egészet, hogy mohók voltak, nem elégedtek meg az online eléréssel, és benyomták tv-be, rádióba...
Pedig szerintem a már eleve online emberekkel is szép számokat hozott volna a kampány, a költségmegtakarításról nem is beszélve...

megadeth1 2009.11.26. 08:54:35

A Viszlát, meg a Vera közé nekem nagyon odakívánkozik egy vessző. Nem vagyok pösti, ha ezt így plakátozták ki, az elég gáz. Hála Istennek az én falumban nincs egy se.

megegyszer (törölt) 2009.11.26. 09:17:20

@Kontárblog:
Így oké, én csak a tévéreklámra figyeltem fel, nem voltam vaterás - addig, mert IGEN azóta az lettem! Talán elsőként életemben hatott rám reklám.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.11.26. 09:19:11

@Kis Hableány: 600.000 fizetős cikk nyilvánvalóan több bevétel a Vaterának, mint kétmillió ingyenes.
600.000 átgondolt Vaterátzós növeli az oldal használhatóságát, kétmillió használt vécéülőkét, meg mindenféle ócska szirszart feltöltő user meg nem.
Szerintem te ne kezdj semmilyen üzletbe, nem fog menni.

Segítek, a sikeres webstratégia ilyen:
Ingyenesen becsalogatsz egy csomó usert, hagyod, hogy ők generálják a tartalmat, aztán a fizetőssé tétellel lepattintod a hulladékot, hogy csak a komoly, minőségi, eladható szolgáltatások maradjanak meg. Ez mondjuk a magyar piacon cinkes, de pl. az ingatlan.com-nak bejött. (Akik mellesleg nincsenek is olyan messze a Vaterától.)

wadallat · http://wadallat.blog.hu 2009.11.26. 09:22:27

@Alvin666: "de sikeresen raepitett a ciganyokkal szembeni eloiteletre is"

Az egy dolog, hogy nem tetszett a kampány, de ezt már túlzás lenne belemagyarázni.

Nekem tetszettek a reklámok. Egyáltalán nem volt gagyi! Szerintem a színésznő is jól alakította a szerepet. Az ötlet jó volt, egyből kitűnt a többi szar reklám közül.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.11.26. 09:30:52

@megegyszer: a neten volt fenn a reklám, de először a subbán jelent meg. én onnan vettem át=) a felhasználói leírásában volt benne...aztán bannerreklám, aztán jött a többi, ami nem kellett volna...szerintem ha megelégedtek volna az online zsongással, akkor hitelesebbek maradtak volna, és nem lett volna ilyen számú ismétlés,hogy már hányingere van tőle az embernek...

Bajnok · http://bajnok.blog.hu 2009.11.26. 16:44:38

@Kontárblog: De ez gerilla volt. Némi ATL-lel megtámogatva.
Gerilla nem csak az, amiről nem akarják elismerni, hogy valódi reklám. Gerilla egy összefoglaló név. Lásd még Vírus, buzz (Konrád kedvéért szóbeszéd). Ebben pedig az utóbbi idők egyik legjobb magyarja volt. (Ellenpéldát szívesen várok.)

Alvin666 2009.11.26. 16:50:56

@wadallat:
Lehet, hogy belemagyarazas, el tudom fogadni. Ha csak nekem ugrott be az az erzes, hogy "nezd ma' a stikas ciganylanyt, hogy kiszur a csavojaval" akkor lehet hogy csak belemagyarazom, nem tudom. De lehet, elismerem.
Az viszont, hogy lopos,bosszuallos emberi mentalitasra, azaz aljadek inditekra epitenek fel egy reklamkampanyt, az nem csak azokat minositi a szememben, akik megcsinaltak, hanem azokat is, akiknek bejon ez a stilus. Szerintem innen csak egy kis lepes az, hogy az tetszen nektek egy reklamkampanyban, hogy " megoltem a nagyanyamat, van par regiseg elado... Lali vagyok, hihihi"

Szoval ez nekem proszto, de nagyon. Ha nektek teszik, akkor meg en kerek elnezest. Nekem szerencsere mar eleg idegen az a mentalitas, hogy emberek egymas rombolasaval akarnak elobbre jutni.

Nalunk szerencsere maskepp mennek a dolgok: minap rendeltem a neten egy DVD-t, kifizettem elore, megkaptam, megneztem. Az egyik pontjan ugrik a DVD es neha nem megy tovabb. Megirtam az eladonak, hogy ugrik a DVD, mi legyen. Par ora mulva ott volt nalam egy elnezest kero level, ket nap mulva a szamlamon volt a visszautalt vetelar es postakoltseg, mire megirtam, hogy visszakuldjem-e a regi DVD-t, arra irta hogy nem kell es megegyszer elnezest kert, majd tegnap megkaptam egy tokeletes DVD-t postan, anelkul hogy kertem, vagy fizettem volna erte egy kanyit is. Most annyi a dolgom, hogy irjak egy koszono mailt, ha akarok. Semmi tobb. Igaz ez nem Vera volt es nem is Magyarorszag...
Azt hiszem, ugy nem mukodhet hosszutavon egy tarsadalom - legalabbis nem mukodhet ugy, hogy jol erezzuk benne magunkat - ha "alkotmanyos" es jopofa dolog masokkal valo kibaszasra reklamkampanyokat, vagy a mindennapi letezest felepiteni. Azt hiszem, az a teny, hogy benneteket ez mar nem is irrital, azt jelzi, hogy megszoktatok azokat a moralis korulmenyeket, amiben elnetek kell. Emiatt sajnallak csak benneteket.
En pontosan tudom, hogy mennyivel jobb egy olyan orszagban elni, ahol az emberek nem ilyenek egymassal. Ahol ha kirakod az indexet, egybol tamed egy autonyi hely a szomszed savban, hogy be tudj sorolni. Ahol ha elesel, negyen ugranak segiteni. Ahol ha egy termek szar, nem kell a Kermihez rohangalni, hanem ingyen kapsz egy ujat, anelkul hogy kerned...

De minek is meselem, ugyis megkapom majd, amit megszoktam kapni erte...
Regisztraljatok a Vaterara. Hajra.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.11.26. 18:04:43

@Bajnok: ennyi erővel ez is gerilla, némi tv-vel, rádióval támogatva... az csak plakáton és egy blogon jelent meg...

szerintem az sokkal kisebb kampány volt, kevesebb költséggel,de kevesebb zsongással... gerilla lehet még ettől-vagy pont ezért.

én azt mondom a Verás kampánynak jobbat tett volna, ha megmaradnak a 'gerilla'jellegnél, és esetleg megy az adok-kapok a depóval. tv nem kellett volna...

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.11.26. 18:08:27

@Alvin666: ha visszanézed,sokan írták, hogy mégis milyen dolog, hogy megcsalással, meg hazugsággal kampányolnak, és hol a magántulajdon védelme... de azért valljuk be, igen sok reklámban használnak csöcsöket, meg gyerekeket, ez ahhoz képest legalább valami más volt...
kicsit emberibb, ha úgytetszik, kicsit magyar...

de ha néztél már egy 'másik mosópor'reklámot is, akkor rájössz, a reklámban sokszor megy a sárdobálás.ez van.ezen nem kell meglepődni...és ez nem csak itthon van így.

Alvin666 2009.11.26. 18:56:23

@Kontárblog:
Ertem en, es egy kicsit biztosan igazad is van. "Emberibb meg magyar" . Biztosan az. En nem is mondom, hogy nem. Csak azt mondom, hogy akinek ez megszokott, vagy elfogadhato, akinek ez "emberi" az sajnalatos modon olyan emberek kozott kell hogy eljen, ahol ez a mentalitas eppen az ezekre valo hivatkozas miatt teljesen elfogadott. Sot eros ellenerzesek helyett meg forgalmat is general egy egyebkent olyan gagyi oldalnak, mint a Vatera. (En is olvastam sok olyan velemenyt, amelyik eliteli az egeszet a prosztosaga miatt. Veluk ertek egyet termeszetesen.)

A baj, hogy altalaban azok, akik benne vannak egy ilyen helyzetben, vagy egy ilyen orszagban, azok nem tudjak kivulrol nezni sem magukat, sem egy ilyen kampanyt. Igy nem is tudjak felmerni, hogy mekkora oriasi megaszar es megaciki.

Minap olvastam - tan eppen az indexen- hogy valamelyik arab ( vagy Iran volt?) orszagban kovel agyondobalos halalra iteltek 24 embert, mert swingerpartykat szerveztek. Nem vagyok eppen a parcseres sex hive, de akkor is elborzaszt engem ez a dolog. Persze azok, akik ebben benne elnek, azoknak ez olyan "emberi, olyan helyi... " Ertem en, de egy kulturorszagbol nezve iszonyat ciki es nagyon ptimitiv.
Pont mint a Vatera kampany. Neked helyi iz, nekem inkabb valami penetrans balkani trutymo. Azt is mondhatnad, hogy nezopont kerdese. De inkabb megszokas kerdese szerintem.

Ne vedd kerlek szemelyes tamadasnak, csak azt akartam kifejezni, hogy ami ( muszajbol )elfogadott tarsadalmilag, az meg nem biztos hogy jo es foleg nem biztos, hogy normalis dolog elfogadni olyannak, amilyen.

wadallat · http://wadallat.blog.hu 2009.11.27. 09:31:56

@Alvin666: "Az viszont, hogy lopos,bosszuallos emberi mentalitasra, azaz aljadek inditekra epitenek fel egy reklamkampanyt..."
Ezzel a részével egyet értek. Nem épít túl sok emberi értékre a reklám. Viszont kitűnik a többi közül és a marketingeseknek ez a lényeg. Az mindegy, hogy azért beszélnek róla mert jó, vagy azért mert rossz. Régebben a reklámok arról szóltak, hogy van egy termék/szolgáltatás, amit ha megveszel akkor jó lesz neked. Manapság inkább az van, hogy van egy termék/szolgáltatás amit ha NEM veszel meg akkor rossz lesz neked. Vagy: Ha megveszed, akkor másnak lesz rossz! Sajnos az ilyen típusú reklámok sikeresebbek. (Legalábbis gondolom, hogy sikeresebbek, mert szinte csak ilyet lehet látni.)

Egyébként azok a reklámok sem jobbak egy fokkal sem, amiben hülyére veszik az embereket. Foltfelismerő mosópor, intelligens sampon, sorolhatnám...

Na meg ez "csak" egy reklám. Az a baj, hogy a reklámokat megszakító műsorok is többnyire ezen a szinten mozognak. Ma már egy híradót sem tudok úgy végignézni, hogy ne kezdjek el kételkedni abban amit hallok.

wadallat · http://wadallat.blog.hu 2009.11.27. 09:46:32

@Alvin666: Ja. Még azt akartam kérdezni, hogy honnan rendelted a DVD-t? (honnan = melyik ország)

Hasonló esetem volt nekem is: 3000 darabos (ha jól emlékszem) kirakóval leptem meg páromat és magamat is két éve. Rakosgattuk, rakosgattuk és a végén kiderült, hogy hiányzik belőle egy darab. Már alapból arra gondoltam, hogy buktuk a pénzt, mert majd ha azt mondom, hogy "csókolom, hiányzik egy darab", akkor majd kapok valami "így jártál", vagy "felbontás után már nem cseréljük" választ. Azért felhívtam a boltot ahonnan rendeltem, hátha. Ezt a márkát Magyarországon csak ők forgalmazhatják, de azt mondták, hogy nem tudnak mit tenni, de a gyárral felvehetem a kapcsolatot. "Fasza." gondoltam magamban. Azért ezt is bepróbáltam. Annyi teendőm volt, hogy egy postai levélben le kellett írnom a bajomat, mellékelni a dobozról kivágott kódot és várni. Ez egyébként egy olasz cég. Kb egy - másfél hét múlva postás csönget: csomagom érkezett. A teljes kirakót elküldték, nem kellett semmit fizetnem.
Persze a gyártó elmondta előre, hogy ez fog történni, de mégsem hittem el, hogy ez így működik. Nem ehhez vagyok szokva. Egy kicsit igazi VÁSÁRLÓnak érezhettem magam, akiért az eladó mindent megtesz.

Ja! Eladó egy 2999 darabos Klimt - Csók kirakó, az egyik széle környékén lyukas! :D

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.11.27. 11:23:06

@wadallat: 'sajnos' van igazság abban, amit mondasz...ma tényleg azt próbálják sulykolni, ha nem veszed meg a termékem, hülyén halsz meg...

de nézz körül a blogon, van azért itt pár jó reklám is.

tényleg sok a negatív, másik mosópor reklám...ahogy így végigpörgetem.

de az is igaz, a 'hmm ettől a terméktől neked szép lesz és jó'margarinreklámok elég kevés zsongást gerjesztenek. túl'átlagosak, szürkék'. sajnos a mai világban már kevesen figyelnek fel a reklámodra, ha nincs benne szex, csöcs, kutya, gyerek, vagy ***.
Kínálati piac van, és rád akarnak erőszakolni mindent.

Alvin666 2009.11.27. 16:45:53

@wadallat:
Szia, a reklamokkal kapcsolatban irott gondolataiddal egyetertek. Nyilvanvaloan tudomasul kell venni, hogy nem a szep reklam a jo, hanem a hatekony. Igen ez alapvetoen igaz. Mas kerdes, hogy szerintem egy reklam akkor is lehet hatekony, ha nem a legprimitivebb emberi erzesekre epit, bar nyilvan az utobbit egyszerubb kitalalni es megcsinalni.
A "reklamok kozotti" fomusorokkal kapcsolatos velemenyeddel sem tudok vitaba szallni, mert konnyen el tudom kepzelni, hogy Magyarorszagon is olyan szinvonaluak a musorok, mint itt az USA-ban... Mas kerdes, hogy itt a szemetkedest a reklamokkal kapcsolatban mar sokkal magasabb szinten uzik mint Magyarorszagon; itt kb. harom perc musorra jut ket perc reklam, raadasul ezeket annyira szetszorjak a fomusoron belul, hogy meg ha TiVo-val vagy Hdd recorderrel felveszed, akkor is elmegy az ember eletkedve, mire kipiszmogja a musorbol a 10-15 reklamblokkot, hogy vegig tudja nezni egyben a filmet... Itt igen gyakori, hogy egy 1 ora harminc perces film levetitese este 8-tol 11-ig tart. Hajmereszto...

Ja, a vasarlasi elmenyem most eppen ezzel a DVD-vel az E-bayen volt, de nem egy ilyen van, hanem tucatszam, csak nem akarok itt uj blogot nyitni...:-))
Egyebkent meg pontosan tudom, hogy mire gondolsz amikor arrol irsz, hogy vegre vasarlonak erzed magad. Igen. Ez a lenyeg. Ha kiralynak erzi magat a vasarlo a penzeert egy boltban, akkor harom dolog tortenik: orommel jar oda es koltoi el a penzt ott, ezzel bevetelt adva a boltnak, aki ebbol adozik. A masodik, hogy fogyaszt, azaz termekeket vesz es ezzel a termekek eloallitoi ujabb termekek eloallitasara kapnak lehetoseget, azaz van munkajuk es dolgoznak, adoznak. A harmadik, hogy neki is van kedve dolgozni, hogy ujabb termekeket vehessen, azaz a munkajaval megintcsak eloallit valami erteket, ennek minden gazdasagi hasznaval egyutt. Ettol aztan minden elkezd mukodni. Legalabbis itt kint igy van.

A ket orszag kozotti kulonbseget en egy nagyon erzekletes peldaval tudnam osszefoglalni: Magyarorszagon ha sargara valt a lampa, az autosok ralepnek a gazra. Az USA-ban ha sargara valt a lampa, az autosok a fekre lepnek. Egeszen mas hozzaallas a dolgokhoz. Azt tapasztalom, az itteni hozzaallas mukodik, az otthoni nem. Most egy kicsit tagabb ertelemben mondva... Azaz ha peldaul senkit nem engedunk be magunk ele a kozlekedesben, akkor nyilvan megsporoljuk azt az idot, ami arra megy el, hogy megvarjuk a masik auto elenk besorolasat. Viszont mivel forditott esetben minket sem engednek be soha, ezt az idot akkor ugyis elvesztjuk. Itt forditva csinaljak: ok is mindig beengednek es oket is beengedik. Pontosan ugyanannyi az idoveszteseg itt is, mint Magyarorszagon, de mennyivel masabb az erzes...

Mindent lehet legalabb ketfelekeppen csinalni szerintem. Meg a reklamokat is.
süti beállítások módosítása