Nem tudom, a Danone-nál miért érezhették úgy, ezzel a 'mókás' reklámmal majd közelebb kerülünk a görögökhöz, vagy legalábbis a joghurtjuk iránt hirtelen fellángolás ébred bennünk.
Nekem személy szerint nem jön be ez az akcentusos szinkron (erőltetett), megmondom őszintén, minél többször hallgatom, annál jobban elmegy a kedvem az egésztől.
A reklámból nekem csak az nem derül ki, miért kéne pont ezt vennem, miben más, több ez, mint az 73 eddigi ' csábítóan krémes, selymesen lágy' joghurtjuk.Vicces, de a kép alapján már nem nagyon tudják hova fejlesztgetni a termékeket...
A görög változat nyomokban Akropolisz darabokat is tartalmaz?:D
Készítettek a göröb ínyencséghez egy rendkívüli izgalmakkal kecsegtető honlapot is, itt a 3 féle ízvariáción túl megtudhatjuk, hol van éppen ingyenes kostolójuk, illetve egy remekbe szabott játék is vár ránk, ahol a 1 fényképünk segítségével virtuális görög istenséggé is változhatunk.
Továbbra is nyitott a kérdés: a marketingjén és az állagjavító mennyiségén túl vajon van-e bármilyen különbség a két termék között?