Kövess!



2010.02.07. 20:18| Szerző: Kontárblog

Megmondom őszintén, ez az a típusú reklám, amitől egyszerűen hányingert kapok.

Az, hogy a szerelmesek napját -amit amúgy nyílvánvalóan a virág és bonbongyártók találtak ki- tulajdonképpen egy licit tárgyává teszi...

Szeret.
Nagyon szeret.
A virág már ciki.

A párodat az ajándék alapján tedd mérlegre, hiszen mint a karácsonynak, ennek az alkalomnak is a lényege az ajándék árcédulája, nemde?

Lehet, hogy régimódi vagyok, de szerintem a virág nem ciki, sose fog kimenni a divatból. Nevezzetek radikálisnak, de szerintem pont az ilyen reklámok miatt lesz sok tini tolvaj depressziós, vagy személyiségzavaros, mert ha nem beletáplálják, hogy hát ha te nem tudod megvenni a párodnak ezt a kütyüt, akkor nem is szereted igazán, loserkám. Persze a másik oldalról meg, a csaj ezalapján mondjuk mennyire fog örülni 'csupán' egy csokor virágnak?

Szeretem a marketinget, és a reklámokat, de nem szeretem, amikor ilyen módon akarnak az emberekre több kütyüt rásózni.
Ez alantas pszichológiai húzás az IPod marketingeseitől. Szerintem.


Share/Bookmark
Címkék: banner valentin  |   | 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr361737392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.02.08. 00:42:13

Én inkább valnetin napra írok egy verset...D

Egyébként tényleg ez a legszarabb, hogy ebbe az irányba megyünk el, ahelyett hogy őriznénk a hagyományainkat

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.02.08. 00:45:27

@safranyn: hát ja,vagy legalább ne sugallanák, hogy csak akkor szeret, ha ezt vette neked...
süti beállítások módosítása