Kövess!



2010.11.12. 07:32| Szerző: Kontárblog

Mikor megláttam ezt a plakátot...hát nem kaptam szikrát.
Ilyet, utcára kitenni? Dehát ez undorító!

Aztán ahogy futottak még egy kört a neuronok az agyamban, rájöttem, hogy ebben pont az a lényeg, hogy annyira szerelncsétlenül néz ki, hogy nagy-piros-orrostól, sűrű szemöldököstől, könnyes szemestől, Photoshop-ostul sajnáljuk a képen látható lányt(!), hiszen annyira náthás...
Tény, egy zsebkendőnek ez a lényege, hogy ilyen esetben segítsen rajtunk, azonban ez mégse az a 'sablontakony', ami a mímelt-tüsszentős - Buksi hazatalálós C-vitamin reklámokból nyomul felénk.

Ez valahogy sokkal félelmetesebbnek, és már-már túlságosan valóságosnak is hat.
Nekem a reklám fő üzenete: 'Kleenex, az igazi takonyfogó'. Ebből az aspektusból egész hatásosnak tűnik a dolog- vagy legalábbis nem annyira borzasztónak.
Ahogy körbenéztem a neten, még nem igazán pörögtek fel most magyar kampánnyal. Van egy sablon honlapjuk, facebookon még semmi nyomuk. Pedig szerintem a plakát miliője egy egészen jó kiindulópont. Nekem így a 'nagyon náthás' képzet, kép kötődik hozzájuk: Náthás, náthásabb, Kleenex kell.
 
Updated:

Megleltem a férfi változatot is hozzá. Szintén zenész.
És most, hogy visszanéztem a honlapjukra, már él a 'nefojtsdel' fül.
A bemutatkozó szöveg könnyfakasztó:

"Sírva nevetnél, nevetve sírnál, nevetnél a síráson vagy sírnál a zokogva nevetésen? Teljesen mindegy, hiszen a Kleenex mindig felitatja, amit kell!"


Share/Bookmark
 |   | 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr262443721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rav Antal 2010.11.13. 19:31:53

Van fiúsban is, az nem ennyire gáz.

DartagnanX 2010.11.14. 00:39:28

Ha tudnád, amit én tudok.
Egyébként ha elolvasod a headline-t, akkor rájössz, hogy pont ez a lényeg.

WorthyGirl 2010.11.15. 17:40:52

egész jó ez a plakát, abszolút átjön, hogy milyen náthásnak lenni:)

Csomag Olga · http://csomagolas.blog.hu/ 2010.11.16. 07:45:20

Takony=Kleenex. Persze kell az asszociáció, de pont a selyemfényű papírzsepitől lesz ilyen az orr.
Amúgy a Kleenex a csomagolások terén jó, az első álló papír doboz, amiből kihúzhatod egyenként.
süti beállítások módosítása