Mikor megláttam ezt a plakátot...hát nem kaptam szikrát.
Ilyet, utcára kitenni? Dehát ez undorító!
Aztán ahogy futottak még egy kört a neuronok az agyamban, rájöttem, hogy ebben pont az a lényeg, hogy annyira szerelncsétlenül néz ki, hogy nagy-piros-orrostól, sűrű szemöldököstől, könnyes szemestől, Photoshop-ostul sajnáljuk a képen látható lányt(!), hiszen annyira náthás...
Tény, egy zsebkendőnek ez a lényege, hogy ilyen esetben segítsen rajtunk, azonban ez mégse az a 'sablontakony', ami a mímelt-tüsszentős - Buksi hazatalálós C-vitamin reklámokból nyomul felénk.
Ez valahogy sokkal félelmetesebbnek, és már-már túlságosan valóságosnak is hat.
Nekem a reklám fő üzenete: 'Kleenex, az igazi takonyfogó'. Ebből az aspektusból egész hatásosnak tűnik a dolog- vagy legalábbis nem annyira borzasztónak.
Ahogy körbenéztem a neten, még nem igazán pörögtek fel most magyar kampánnyal. Van egy sablon honlapjuk, facebookon még semmi nyomuk. Pedig szerintem a plakát miliője egy egészen jó kiindulópont. Nekem így a 'nagyon náthás' képzet, kép kötődik hozzájuk: Náthás, náthásabb, Kleenex kell.
Updated:
Megleltem a férfi változatot is hozzá. Szintén zenész.
És most, hogy visszanéztem a honlapjukra, már él a 'nefojtsdel' fül.
A bemutatkozó szöveg könnyfakasztó:
"Sírva nevetnél, nevetve sírnál, nevetnél a síráson vagy sírnál a zokogva nevetésen? Teljesen mindegy, hiszen a Kleenex mindig felitatja, amit kell!"