Egy újabb Gillette banner, ami szerintem inkább az égő, mint az érdeklődést felkeltő kategóriába tartozik, és szerintem a márka arculatába sem illik bele túlságosan.
A képen látható férfi, főleg a nagyobb képen, (katt) engem leginkább egy csökkentett értelmi képességű emberre emlékeztet. Mégis ki az a személy, aki (főleg ha érzékeny a bőre!) sál, sapka, és síszemüveg nélkül síel?
A fotóalany a banneren olyan arcot vág, mint Jim Carrey az Ace Ventura egy elkapott pilllanatában.
A bannerre kattintva úszott be a nagyobb kép, ám itt nem igazán találtam nagyobb élményeket, csak arra sikerült rájönnöm, hogy egy borotvának is lehet már 4 részből álló neve-nem árt gondosan felírni akkor, hogy melyiket is akarjuk megvenni. Illetve, hogy Cool White nem csak fogkrém lehet...Nyilván a borotvavásárlásnál ez is szempont, nem? Passzoljon a borotva nyelének színe az adott évszakhoz!
Szerintem elég nagy balgaság volt a Gillette-től az "érzékenybőrűek arcát minden irritálhatja" közhelyre alapozni a kampányt - illetve erre a képre.