Kövess!



2010.11.17. 16:38| Szerző: Kontárblog

Egy újabb Gillette banner, ami szerintem inkább az égő, mint az érdeklődést felkeltő kategóriába tartozik, és szerintem a márka arculatába sem illik bele túlságosan.

A képen látható férfi, főleg a nagyobb képen, (katt) engem leginkább egy csökkentett értelmi képességű emberre emlékeztet. Mégis ki az a személy, aki (főleg ha érzékeny a bőre!) sál, sapka, és síszemüveg nélkül síel?
A fotóalany a banneren olyan arcot vág, mint Jim Carrey az Ace Ventura egy elkapott pilllanatában.
A bannerre kattintva úszott be a nagyobb kép, ám itt nem igazán találtam nagyobb élményeket, csak arra sikerült rájönnöm, hogy egy borotvának is lehet már 4 részből álló neve-nem árt gondosan felírni akkor, hogy melyiket is akarjuk megvenni. Illetve, hogy Cool White nem csak fogkrém lehet...Nyilván a borotvavásárlásnál ez is szempont, nem? Passzoljon a borotva nyelének színe az adott évszakhoz!
Szerintem elég nagy balgaság volt a Gillette-től az "érzékenybőrűek arcát minden irritálhatja" közhelyre alapozni a kampányt - illetve erre a képre.


Share/Bookmark
 |   | 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr192456474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagy Krisztina l Vérnyúl · http://www.palyamarketing.hu 2010.11.23. 19:14:17

A pontosság kedvéért: a fickó nem siel, hanem hódeszkázik. Engem leginkább Joker egyik rosszabb napjára emlékeztet a Batman-ből :) Vagy valami tini-vámpíros-maszatosra.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.11.24. 10:06:01

@Nagy Krisztina "Vérnyúl": és hódeszkázás közben nem előny a szemüveg,sál,sapka?:)
süti beállítások módosítása