Gondolom mindenki emlékszik még a Tej, Kenyér, Herz szalámi jelmondatú spotra.
Ott ügyesen a mindennapi élethez szükséges tejhez és kenyérhez pozicionálták a szalámit, és egy mókás kis videó keretezte az egészet.
Amennyire azt mókásnak találtam azt akkor, annyira erőltetettnek látom a Dove mostani kampányát.
Persze, lehet mondani, hogy letisztult képi világ, naturális megjelenítés, a téli szürkeséghez remekül passzoló színválasztás...
De őszintén megmondom, nem szeretem, mikor egy, az átlagos vásárlói kosárban nem feltétlenül szereplő termék gyártói az arcomba mondják:
Neked erre szükséged van, minden nap!
Nem azt mondják, hogy mert megérdemled, nem mondják, hogy ettől szebb, vagy jobb leszel.
Azt mondják, vegyél testápolót, mert olyan fontos, mint az éltető víz.
Variációk témára: