Kövess!



2010.03.11. 08:33| Szerző: Kontárblog

Még friss, most landolt a postafiokomban néhány kép, melyekért nagy köszönet jár a PazarCuccok szerzőjének, hogy meglátta, meglőtte, megsütötte feltöltötte, és jól elküldte nekem:).
Alig pár napja futottam bele a Djuice tetszetős gerillamatricáiba, erre ismét az ő marketingeseiről szól a fáma a Kontáron, két padot gerilláztak meg a Műegyetem udvarán!

 

 Ha jól látom, az első képen like-dislike gomb van a jobb oldalán a padnak, a második képen maga a mobilnet stick van megjelenítve, mindkettő kontrasztosan a padra festve.

Tetszik! Nagyon, nagyon tetszik! Végre megfogadták a tanácsaimat?:)
Ötletes, itthon még nem láttam ilyet, és ha jólsejtem, most mindenhol ez az usb-s mobilnet konpozíció a fő vizuális hordozója az üzenetnek!

Őszintén mondom, talán ez az első kampányuk, amire ezt tudom mondani, ez nekem nagyon tetszik!
Az elhelyezés is szuper, az egyetem mellett a padon, ahol az ember a lyukasórában időt töltene, éshát mi mással is töltse, mint netezéssel:) Motiváló:)

Remek öltet, remek megvalósítás, kiváló helyválasztás! Gratulálok, ez szép munka, csak így tovább!

(és ti is küldjetek még még még hiánypótló friss reklámfotókat a kontarblog@gmail-com-ra!)


Share/Bookmark
Címkék: telekom  |   | 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr701830030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2010.03.11. 22:25:55

őszintén, milyen gerilla az, amit 250 ember lát, ebből 15 figyeli meg?

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.03.11. 23:56:37

@SueSue: szerintem jóval több ember látja, az egyetemen igen sokan tanulnak.
És azt nem tartom valószínűnek, hogy túl sokáig ott maradna,gondolom a parkfenntartók szemét szúrja már.

az elmúlt hetekben sok vita folyt a gerilla fogalmáról.
ez szerintem meglepőbb az átlagnál,alacsony költségvetésű,szokatlan helyválasztású és vicces. nekem ez egy egyszerűre kivitelezett gerilla.

És kötve hiszem, hogy kértek volna engedélyt a reklám elhelyezésére,tehát nem szokásos médiafoglalás.
süti beállítások módosítása