Ismerőseimmel tanakodtunk, tanakodtunk, de nem tudtunk végleges konszenzusra jutni, hogy vajon kié ez a project, ezért feldobom a témát, hátha Ti meg tudjátok magyarázni.
A videót nem találtam meg más megosztón, így csak a honlapra kattintva tudjuk megnézni, ahonnan gondolom május 3-án lekerül, úgyhogy uccu neki, katt a képre!
A spotban elég sok 'jel' van, ott csücsül dió kutya ~Pannon, a kormánykerék magenga borítású ~ T-mobil, ugyanakkor a Belga dal leszólja a 20-ast, és a 30-ast is ~ Vodafon? A végét én pontosan nem is értem, '70-es meg mér lennék?' vagy valami ilyesmi. Talán a djuice? Az arculatba annyira nem fér bele.. Akkor egy vonalas készülékes szolgáltató jön be a képbe? Erre utal talán a cím, bocs fiúk. ..Mintha valaki más is be akarna szállni a harcba, nem? Vagy Bocsfiúk?:)
Szerintetek ez a kampány kihez tartozhat?
Update: leszedem a szavazást, mert közben zajlottak az események:)
Nálam élelmesebb emberek az oldal forráskódjában találtak pár, a vodafone-hoz vezető linket, így a piros befutó tűnik a legvalószínűbbnek:)
Azért érdekesség képpen beteszem a szavazás eredményét, nem tudom időben szűrni, ezt mennyire befolyásolta a konkurenciánál/:)/ fellebbent lepel de az eredmény szerintem mindenképpen sokatmondó, az illetékeseknek van mit levonni belőle.
Érdekes márkaarculati kutatás alapja lehetne, hogy egy ilyen fiatalos, provokatív, ugyanakkor zavaros videót miért nem tudunk a T-csoport, és a Pannon marketingeseinek tollából elképzelni. Viszont az is látszik, a Djuice-osoknak sikerült felkorbácsolni az érdeklődést a márka iránt, az más kérdés ugye, hogy milyen áron:)