Kövess!



2010.05.10. 09:40| Szerző: Kontárblog

A Bajnok blogból kaptam az ihletet, és meg is találtam a témához tartozó videót, így gondoltam, én is megosztom a gondolataimat róla.
 Magdi anyus Barátok közt beli halála megrázta a szappanoperatársadalmat, mi sem bizonyítja ezt jobban, minthogy 15ezernél is több google találat jön rá.

A spot maga tulajdonképpen nagyon ötletes, hiszen valóban erre jó ez a szolgáltatás, vissza lehet tekerni, és megnézni az ominózus jelenetet, így nem kell álmatlanul forgolódni miatta.
Két apró problémám van a témaválasztással kapcsolatban.
Egyrészt a történet már nem mai, az a bizonyos jelenet majdnem egy éve került adásba, mostmár ha akarnám, se tudnám visszatekerni.
Másrészt nekem kicsit morbid ez a témaválasztás. Az előző spotban az anyjukat adták volna el egy gyors internetért, most pedig egy 'nagymama' halálát tekergetik vissza. Nekem ez annyira nem tűnik jópofa dolognak...


Share/Bookmark
 |  · 1 trackback  | 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr531984441

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: UPC és Magdi Anyus halála 2010.05.12. 11:04:12

Tegnap sikerült elkapnom a UPC legújabb reklámszpotját, és kalapot kell emeljek. A gyengén induló Winkler-Karottás sorozat ezzel már igencsak odatette magát. Sokféleképpen láttuk már a "visszatekercselős" TV-t bemutatni, de eddig valahog...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bajnok · http://bajnok.blog.hu 2010.05.10. 10:49:07

Jee. Az első link a blogomra :)
Amúgy maga a termék is királyság. Amióta van, nem keveset használom ezeket a funkciókat. Egyszer meg is szívtam. Késleltetve néztem meccset és egy cimborám felhívott (hasonló a csapatpreferenciánk): "Mit szólsz hozzá, mekkora gólt rúgtunk?" Nálam meg még 0:0 volt, így szépen lelőtte a poént. :)

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.05.10. 10:57:22

@Bajnok: hát igen, kellemetlen is tud lenni:)

druszilla · http://kontar.blog.hu/authors/druszilla 2010.05.10. 12:54:03

gondolom magdi anyus a célcsoport választás miatt volt fontos... bár egy focimeccsel jóval ötletesebben meg lehetne csinálni: Pl. egy pislogni sem merő drukker figyelmét eltereli a barátnőcske, ami miatt aztán lemarad a gólról... mindennapi eset
süti beállítások módosítása