Kövess!



2010.05.12. 09:05| Szerző: Kontárblog

Update:

Sikerült eleget tennem a nép óhajának, és megszereztem a banner exklúzív változatát,csak nektek:) Nem tudom meddig lesz elérhető, de most nekem megy.

Katt ide, és nézd o_O

-------
Már az előző ninjás bannerjüket is kiszúrtam, hiszen Magyar Attila már ott se mondta ki, hogy Nyuszómuszó, de lassan sikerült ráébreszteniük, van még lejjebb, már szinte visszasírom a Mókuskát...
A banneren először feltűnik parókás, felpüffedt vizihullaként Attila, majd a helyére beúszik a 'Megoldás minden helyzetre' szöveg, és kiugrik belőle a szöveg mellé 3 ninja.

Próbálom megtalálni a sorok közötti rejtett értelmet, de nem sikerült. Ez igénytelenül néz ki, és engem inkább elriaszt, minthogy meggyőzne, hogy az ügyfelük legyek. Se egy jobbról bepattogó akciós THM, se egy paróka alól elővillanó kimagasló kötvényalap.
Ha nem a saját szememmel látom, el se hiszem, hogy ilyen hanyag munkát valaki kitett az indexre-gondolom nem kevés pénzért. A kattintási arányra vannak tippjeim...


Share/Bookmark
 |   | 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr301994250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2010.05.12. 15:57:21

Figyu, nem akarod ezeket a bannereket felvenni egy videólopóval? Sokkal jobban átjönne a dolog. Ajánlom az FlvRecordert.

És mi az, hogy nem vagyunk az "Őket is szeressük" blogok közt? :P Én már rég kiraktalak téged. :D

Üdv!

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.05.12. 19:14:08

@ad-renalin: köszi a tippet,pont a napokban találtam rá a jingre,na az ilyet is tud:) majd legközelebb megjátszom, de higgyétek el, ez tényleg csak ennyi.
Vizihulla-snitt-dódzsó a háttérrel-ninják balra el.

Eredetileg azért indítottam az 'őket is szeressük' részt, hogy a kisebb,kevésbé olvasott blogokra is rátaláljon az, aki engem olvas,mert bizony nagyon sok, méltatlanul keveset pallérozott blog van. Egye kukac,most beraklak téged is,bár te így is elég olvasott vagy:)
süti beállítások módosítása