Biztos velem van a gond, de a napokban zsinórban ez már a sokadik reklám, ami 'nem jön át'.
Talán most hozták ki eredményül a fókuszcsoportos kutatások, hogy az ő logójuk feledhetetlen? (ezzel speciel vitatkoznék, pár random megkérdezésem alapján, sem odafele, sem visszafele nem ment a logó felidézése szignifikánsan nagy arányban). Vagy talán ettől lesz a reklám nevetséges?
Furcsa ez a vallomás így, melyik ügyfél nevezi nyíltan nevetségesnek azt a kreatívot, amit elfogadott? Vagy csak véletlenül rossz szöveg került a plakátra? Ez a logótervező bosszúja?
Biztos tényleg velem van a gond, de kérem, világosítson már fel valaki, hogy ez a reklám engem miért kéne, hogy utazásra motiváljon? Én nem találom benne azt a szükséges pluszt, amit az átlagos utazási iroda reklámban megvan. Ez egyszerű imázs reklám? De akkor miért csak a logóról szól? Miért nem mond valamit a cégről, vagy az utazásokról...
Az előző kampányuk nekem személyszerint nagyon tetszett, ez a' Mindenkit hazahozunk. Azokat is, akik nem akarják.' szlogen nekem abszolút telitalálat volt, pont azt kommunikálta, amire szükség volt.
Azt a pluszt, amivel a hezitálókat meg lehet nyerni.
De ez a mostani..
Szerintetek e mögött mégis milyen motiváció áll?
Eszembe jutott, akár versenyt is rendezhetnénk, milyen más termék reklámja lehetne ez, ha a jobb alsó sarokba más logó és cégnév kerülne. Fogkefe, fogkrémreklámnak tökéletes. Sampon reklám? Simán. Naptej? Tiszta sor! Biztosítás? Miért ne? Variációk témára.
Az általában nem a legjobb megoldás, ha van egy nagyon vicces spot, és a végére, attól szinte teljesen különállva oda van bökve a cég logója, vagy a termék. De az, hogy még a kreatív se túl megragadó, és tényleg a cégnév lecserélhető teljesen más termékre, vagy szolgáltatásra. Ez már tényleg elég szerencsétlen húzás-szerintem.
Csak a kirúgott logókészítő bosszújára tudok gondolni, a nyomdába küldés előtt gyorsan átírta a szöveget.