Kövess!



2010.05.31. 13:11| Szerző: Kontárblog

Gondolom mindannyian ismerjük, van a zacskósleveses cégnek az a bizonyos pösze húsporreklámja.

Abban szerintem mindenki egyetért, elég idétlen húzás volt tőlük a 'gyerekkel mindent el lehet adni' jelszóval egy pösze kölyök köré fonni a zacskóshús történetét.

Arra azonban talán ők se számítottak, hogy ekkora utóélete lesz ennek az omlósz spotnak.
A facebookon már több, mint 3 oldal, és 20 csoport szerveződött a reklám ellen, akik tagjai mind-mind ezen a szegénységi bizonyítványon élcelődnek.

Én személy szerint kíváncsi lesze rá, vajon eljut-e ez a spot is abba a stádiumba, ahova annó a Halls cukorka "és az orrodat is tisztítsa" reklám- bár ez talán nem ugyan az a szituáció, de végülis itt is egy hasonló dologra épül a hype.

Persze az apa kezdődik kampány mintájára a youtube-on ennek a reklámnak is születtek már különböző remake-jei, a közönség nem kis örömére.
A cég szempontjából a dolog már összetettebb. Egyrészt biztos örülnek, hogy beszélnek róluk, 'közszájon forognak', másrészt viszont valahol mégis égő, hogy rajtuk röhög a fél világ:) Vajon ettől több por fogy? Ez már az a pont lehet, amikor akár nekik maguknak is megéri paródiát gyártani? Szerintetek ilyen esetben lehet, vagy érdemes-e egyáltalán harcolni ezek ellen? Vagy ha már ezt csinálták, így jártak?

Íme néhány mókás paródia mindannyiunk épülésére:

 

Ahogy nézelődtem, még itt találtam egy olvasmányos, friss kis okfejtést a témában, akit érdekel:)


Share/Bookmark
 |   | 7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr582044658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2010.05.31. 14:31:28

És ebből a 3 oldalból hányat indítottál te? :) :P

Amúgy próbáltam megtalálni a külföldi verziót, de nem sikerült. Pedig kíváncsi lennék, hogy ott vajon mit mond kis rohadék...

A Maggi helyében én mindenképpen megpróbálnám valahogy kihasználni ezt a hype-ot. Egy ötletes csavarral a saját oldalukra fordíthatnák az embereket – hiszen ők nem a márkát vagy terméket, hanem csak a kölyköt utálják. Reméljük olvasnak téged Kontár! :)

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.05.31. 14:37:24

@ad-renalin: egyet se:D én csak egy gyűjtőoldalt csináltam a rossz reklámok ellen:)

Igen, adná magát 1-2lepattanó labda a Maggi részéről, de ennyi erővel a riválisok is reklámozhatnák magukat így: mi legalább tudunk beszélni:D

Szerintem is szinkronos a reklám,de gondolom nem véletlenül nincs fent már az eredeti:D

MárkaJani · http://www.brandepito.com 2010.05.31. 15:10:50

Minden cég, egy ilyen reklámról álmodik.
A "Gerappa!", az "Apa kezdődik! és a társaira, rámozdul a kreatív internetező emberek hada :)

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2010.05.31. 16:06:56

@MárkaJani: Azért ezzel vitatkoznék. Az általad említett két koncepcióban szándékosan építettek a mém faktorra, direkt csinálták olyanra őket, hogy megüsse az emberek fülét.

Omlószék egyszerűen elb*szták az egészet, meg sem fordult a fejükben, hogy ez a kis geg néplázító forradalmat indít a világhálón. :)

greg03 2010.06.01. 17:53:37

Semmiképpen sem szabad ilyen helyzetben harcolnia a cégnek a jelenséggel. Mindig annak van a legnagyobb negatív visszhangja, ha egy cég "nekimegy" a közösségnek.
Szerintem hasznos volt a Maggi számára a reklám mém-mé válása, én pl. mindjárt veszek is egy ilyet vacsorára. :)
süti beállítások módosítása