Kövess!



2009.10.06. 07:38| Szerző: Kontárblog

Mi kell a sportos élethez? Egy kis kocogás, testmozgás, pulzusszám emelkedés, némi verejtékezés, kipirulás. Vagy nem? Autó???

Szerintem pont, hogy az autó a sportos élet "elrontója". Az átlag pesti legalább annyit mozog, míg a villamos/busz után fut naponta kétszer, meg a csöveseket kerülgeti a megállóban.
Egy autó lehet sportos, de ahhoz, hogy az életünk sportos legyen, én pont egy autó nélküli világot tudok elképzelni. Van abban valami romantikus, mikor az embernek még a fülén is szatyrok lógnak, és úgy szuszog hazafele a vásárlásból:) Több kalóriát éget el, mintha a kocsiba pakolnánk a cuccot, és hazapöfögnénk.

Nekem ez az egész reklám szürke kockástól, extrástól, mindenestül egy nagy parasztvakításnak tűnik. Talán nem én vagyok a célcsoport, a sznoboknak szól, de nekem valahogy nem jön át belőle a nagy életérzés... Minimalista, gondolom a kevesebb több- módit próbálták felhasználni- szerintem kevés sikerrel. Olyan semmitmondó lett az egész. 1 darab ismérvet mond el erről a, számomra elég ismeretlenül hangzó típusról. Érdemes erre egy bannert alapozni, ezért a helyért fizetni?

 

Enyém. Gondolom nagyon mély átéléssel kell kimondani ezt a szlogent, hogy az ember ne röhögje el magát közben... És gondolom, milyen bőszen vakargatta a döntéshozó a füle tövét, mikor meghallotta a javaslatot...Enyém...ezért vajon mennyit fizettek?

 

Emlékeztet is valamire...

 

 


Share/Bookmark
Címkék: autó parasztvakítás  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr501430385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása