Kövess!



2009.10.07. 11:18| Szerző: Kontárblog

Az egyik cikk mellett ma megjelent egy kis banner.

"Keresd a Profit, játssz online." Vásári zörgős lufi formájú emberek a háttérben, Spáros Profis buxa az előtérben.

Mikor rákattintottam, 0. dolga volt az ablakot mindenestül lekicsinyíteni. Nagy kedvenc, ennek okára nem tudtam rájönni.

Bejön ez az ablak.
 

A játékban szintenként egyre több, előre meghatározott dolgot kell a berakni a kis kosarunkba, természetesen  csupa akciós profi termékeket veszünk. (Az maradjon titok, a bevásárlókosarunk miért van tele már a kezdéskor. Meg az is, hogy miért nézünk ki úgy, mint Tocsik Márta).

A játék nyilván az épp aktuális akciók megismeréséről,és az áruház alaprajzának (jobb felső sarok) betanulásáról szól. Burkoltan természetesen tele van márkareklálmokkal, gyönyörűen kivehető bizonyos termékek csomagolása. Gondolom fizettek is ezért rendesen a márkatulajdonosok.

 

Grafikailag egész fogyaszthatóra megcsinált kis játék (ahhoz képest, hogy..), de szerintem kicsit kevés benne az 'eksőn', hogy lekösse az átlag internetezőt. 3-4-5 terméket összegyűjteni, meg dudálni, ha nekimegyek a Kiszel Tünde kinézetű vásárlónak, valahogy nem a hét élménye. 
Játéknak az alsósoknak elmegy, de a boltba szerintem nem sok embert csalogat be.
Próbálkozásnak azért nem rossz. Leülhet, elégséges.
 


Share/Bookmark
 |   | 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr211433657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ReklámFail · http://reklamfail.blog.hu 2009.10.12. 20:27:23

Tudtam, csak nem sejtettem... hogy hiányzik egy ilyen játék az életemből :)

kontár házibajnokság? :)

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.10.12. 21:20:56

@ReklámFail: :) nem vagyok túl jó benne, szerintem ez nem egy hosszútávon játszható játék:)

de vicces:)
neked mennyi a rekord?

ReklámFail · http://reklamfail.blog.hu 2009.10.15. 06:25:57

jelentem érdektelenségbe fulladt a játék, az első pálya után feladtam :)

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.10.15. 20:11:42

@ReklámFail: ejnye no!
kitartás gyermekem!egy Profi nem így dolgozik!

pszoszke 2009.10.15. 20:32:35

Ez nekem nem megy:D nemtom mit ronthattam el, de két pontom van és valaki nagyon csűnyának mentem neki....bármit is akart ez a játék maradok a TESCO-nál:D:D
süti beállítások módosítása