Az egyik cikk mellett ma megjelent egy kis banner.
"Keresd a Profit, játssz online." Vásári zörgős lufi formájú emberek a háttérben, Spáros Profis buxa az előtérben.
Mikor rákattintottam, 0. dolga volt az ablakot mindenestül lekicsinyíteni. Nagy kedvenc, ennek okára nem tudtam rájönni.
Bejön ez az ablak.
A játékban szintenként egyre több, előre meghatározott dolgot kell a berakni a kis kosarunkba, természetesen csupa akciós profi termékeket veszünk. (Az maradjon titok, a bevásárlókosarunk miért van tele már a kezdéskor. Meg az is, hogy miért nézünk ki úgy, mint Tocsik Márta).
A játék nyilván az épp aktuális akciók megismeréséről,és az áruház alaprajzának (jobb felső sarok) betanulásáról szól. Burkoltan természetesen tele van márkareklálmokkal, gyönyörűen kivehető bizonyos termékek csomagolása. Gondolom fizettek is ezért rendesen a márkatulajdonosok.
Grafikailag egész fogyaszthatóra megcsinált kis játék (ahhoz képest, hogy..), de szerintem kicsit kevés benne az 'eksőn', hogy lekösse az átlag internetezőt. 3-4-5 terméket összegyűjteni, meg dudálni, ha nekimegyek a Kiszel Tünde kinézetű vásárlónak, valahogy nem a hét élménye.
Játéknak az alsósoknak elmegy, de a boltba szerintem nem sok embert csalogat be.
Próbálkozásnak azért nem rossz. Leülhet, elégséges.