Kövess!



2009.10.15. 23:22| Szerző: Kontárblog

Sikerült megszereznem és feltöltenem az egyik kedvenc reklámomat. Elfogult vagyok, kövezzetek meg.

Gyermelyi, kérek még.
 

Szerintem megvan ebben a reklámban minden, aminek egy jó reklámban lennie kell.
Egyszerű, de hatásos szlogen, csinos nő, marcona férfi, kendőzött erotika, sok- sok tészta.
Amikor a neten keresgettem, több helyen is találtam rá utalást, főleg gasztronómiai konyhatündér főrumokon. (Végül vérrel és verítékkel kellett megszereznem, és magam feltöltenem)

Valahol szerintem tudatalatt is próbál hatni a nőkre. A 'gyengébbik nem' nem szereti a ficsúr, tündibündi, határozatlan férfiakat, titkon mind arra vágynak, hogy jöjjön az ősember a kőbunkójával herceg fehér lovon, és ragadja magával. Itt mégis kicsit visszás helyzetben látjuk eme potenciális lovagot és szive hölgyét, a férfi meginog, és ez 'talán ' az ő főztjének köszönhető. A nőt ez mély büszkeséggel tölti el:) A férfi szívéhez a gyomrán át vezet az út. Ez a nagy titok, melyre fény derült.
Az egyszerű zene, a tücsökcsiripelés, a Paradicsomi 'meztelenség' mezítlábasság, nekem nagyon megkapó.

Sajnálom, hogy ez a kampány nem folytatódott, szerintem vihették volna tovább még a gondolatot. Illetve csírájában még most is megvan szerintem az emberekben, esetleg le lehetne porolni.
Letisztult, emocionális, kellemes, nem találok rajta semmi javítani valót.

Szerintem kérünk még.

 

ui: mekkora fain lenne, ha a végén ez lenne " Annyi biztos, azóta is gyakran hangzik el a mondat, melynél szebb dícséret nem illethet senkit, aki főz -pasi nyújtja a tányért- Ma Te mosogatsz:)"
 

Eredetileg ennek a postnak 'Kérek még' volt a címe, és eddig tartott.
De aztán belelendültem...

Mutatom még, hogy melyik reklámokat bírom nagyon, hamár témánál vagyunk.
(A teljesség igénye nélkül természetesen, merthogy rengeteg jó reklámot ismerek ám, attól függetlenül, hogy itt mindig mindent leszólok, csak egy fél napom is rámenne, ha most összeszedném az összes kedvencem. Ez most egy kivonat, majd bővül:) )
Neked melyik a kedvenc reklámod? Tudsz 10 különböző TVreklámot írni, anélkül, hogy lenne közöttük sör, vagy kóla reklám?

Ez annyira kész:) Nagyon nem az, amit az ember várna. Tipikus Bud Light reklám, jó bénán megcsinált Frédi-Bénikkel:)
Lebuktam, a kőbunkók a zsánerem:)

A gyerekek is nagyon jó reklámalanyok.



 

Még ezt a szériát szeretem nagyon a Heinekentől( bocs, szar a minősége)
 

Az öngyújtó

A DJ

 

 A tánc
 

 

Ez most ilyen konzerv retro postra sikerült.
Úgy néz ki sikerült a dolgozó egyetemisták kasztjából a munkanélküli egyetemisták kasztjába átküzdenem magam, úgyhogy jövőben várhatóan több időm lesz a blogra.
Szerencsére vagy sajnos- az majd kiderül=)
 


Share/Bookmark
Címkék: kreatív  |   | 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr301452875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.10.16. 17:10:20

@boibo:
Köszi, meg tudtál lepni, az elsőt ismertem csak. A másodikat szívesen örökbefogadom:)
jókis reklámok:)
süti beállítások módosítása