Update: már facebook alkalmazás is van rá...
Remélem ez nem lesz olyan mindenhol megjelenő never ending story, mint a Vatera Vera, fele annyira se vicces. ...
---
Először, mikor megláttam a hirdetést, azt hittem egy újabb 'telefonon keresztül tenyérből jósolok neked 430 Ft+ Áfáért percenként' hirdetés telefonszáma jön majd. Kattintás után jött bibircsókos Fatime, és a pupillátlan szemei...
Végig kellett néznem 3x-4x, mire elhittem, bakker tényleg a Djuice csinálta ezt a reklámot, és valóban az ő oldalukra vezet a hirdetés, és nem antireklám.
Elhiszem, hogy a fiatalok a célcsoport, és elhiszem, hogy próbálnak 'lazák' lenni. (Fennvannak a Facebookon, stb)
De ez nálam sokkal inkább a röhejes kategória.
Ennek a reklámnak a hatására nem sokan fognak zörgetni a Pannon ajtaján holnap reggel nyitáskor úgyérzem...
Megmondom őszintén, nekem ez se tetszett...
Ennél még talán egy fokkal jobb az, ami a honlapjukon van fenn piciben.
Volt egy-két jó kampányuk- erről majd később talán- de ez most nekem nem tűnik túl letisztultnak...
Persze, arculatot váltottak, meg logót, meg minden, de valahogy én még mindig nem érzem, hogy kiforrott lenne a márka, vagy legalábbis próbálna.
Kicsit olyan szedett-vedettek még mindig, mint annó a cirkuszos kampányuk.
Mint például ez az oldal, ami emlékeztet az Avon játékára, meg a UPC új reklámjára.
Ez lett az trendi design a marketingesek között?
Másnak se tetszik, vagy csak én nem ittam eleget hozzá?