Kövess!



2009.10.20. 00:12| Szerző: Kontárblog

Tavaly ősszel hangosan zakatolt a Raiffeisen Tömör professzor kampánya, ennek egy momentumát örökítettem meg a lenti képen. Érdekes próbálkozás.

 

Bizony, bizony, Tömör prof ablakmosónak állt.
Hogy új ügyfelet mennyit generált, azt nem tudom. Eredetinek sem túl eredeti. De szerintem jót derültek az arra járók:) Bár utána számolva talán ez nem túl jó magyarázat lehet az eredményeket számolgatva. Kicsit talán átgondolatlan, még imázselemnek se túl jó...

De ha már itt tartunk, ezzel a nyári, világítós kampányukkal kapcsolatban én ezt lőttem anno az indexen.


Először furcsán villogott a banner, majd random megvilágosodtak részei.
Időbe tellett, mire ráeszméltem, Pöttöm Tömör professzor játszadozik a Batman jellel az Elmű számlájára.
Figyelemfelkeltőnek figyelemfelkeltő, de nem mondanám sem túl informatívnak, sem túl érdekesnek. Inkább olyan sok hűhó a semmiért- típusú reklám.
(még mielőtt valaki beleköt, a frissülő bannereket másolgattam be egymás alá, hogy jobbra lejjebb látható maradjon a prof.)

UPDATE:

Még egy ilyet is találtam, ezis tavaly őszi.

Az ötlet meglepő. Nem találok rá jobb szót:)
A chapcha gondolom mindig mindenkinek a szíve közepében van:)


ui: Nem is gondoltam volna, hogy ilyen régóta kerülgetjük a professzort!


Share/Bookmark

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr31462185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása