Egy kicsit hatásvadászra sikeredett a Peugeot téligumi kampánya, bár a tavalyi még öncélúbb volt.
Mókás, és igaza van, de nekem mégis túl sok...
Nekem -ha ott dolgoznék- kicsit problémát jelentene, hogy a vacogó srác 10mp-ig, a cég logója 1mp-ig virít a banneren, dehát biztos valakinek az unokatestvére.ez volt a koncepció...
Elővakartam a tavalyi kampányukból is egy szösszenetet.
Az első képe emlékeztet erre, és mivel nem találok rá különösebb okot, miért tettek 15db Á-t egymásután, öncélú figyelemfelkeltésnek minősítem, feltünési viszketegséggel súlyosbítva.
Azon gondolkodtam, tavaly télen a Metropolnak az volt ezek szerint a szlogenje, hogy "nálunk minden belefér". ( ez valahol egy újságnál jót is, meg rosszat is jelenthet)
Felmentem a honlapjára, hogy megnézzem, mi lehet az most a szlogenje.
Arra jutottam, hogy "béta verzió" :)