Kövess!



2009.10.21. 19:41| Szerző: Kontárblog

Egy kicsit hatásvadászra sikeredett a Peugeot téligumi kampánya, bár a tavalyi még öncélúbb volt.
Mókás, és igaza van, de nekem mégis túl sok...
Nekem -ha ott dolgoznék- kicsit problémát jelentene, hogy a vacogó srác 10mp-ig, a cég logója 1mp-ig virít a banneren, dehát biztos valakinek az unokatestvére.ez volt a koncepció...

 Elővakartam a tavalyi kampányukból is egy szösszenetet.

Az első képe emlékeztet erre, és mivel nem találok rá különösebb okot, miért tettek 15db Á-t egymásután, öncélú figyelemfelkeltésnek minősítem, feltünési viszketegséggel súlyosbítva.

 

Azon gondolkodtam, tavaly télen a Metropolnak az volt ezek szerint a szlogenje, hogy "nálunk minden belefér". ( ez valahol egy újságnál jót is, meg rosszat is jelenthet)
Felmentem a honlapjára, hogy megnézzem, mi lehet az most a szlogenje.
Arra jutottam, hogy "béta verzió" :)


Share/Bookmark

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr771466115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása