Kövess!



2009.10.24. 10:39| Szerző: Kontárblog

Szegmenseket képezni a célcsoporton belül rendszámtáblával?
Szokatlan ötlet.

 Kicsit nekem olyan, mintha a felsorolt csoportok nem tartoznának bele a K&H-sok csoportjába, ők külön állnak tőle. Kasztképzés rulez:)

Nézzünk egy másik rendszámtáblás reklámot.

 Ez pedig ezt az oldalt reklámozza. Ami nekem fura, hogy itt, ha csak a képet nézem, nekem előbb maradna meg a vezess.hu, pedig ugye a cégnek nem ez a teljes domainje-bár ugyan ahhoz a céghez tartoznak.

És ha már autóhirdetéseknél járunk, nem tudom megállni, hogy ezt ne tegyem be.

 A fogatlan kisgyerek a száguldást imitálja?
A 'Klatty ide'-kifejezés vajon kinek a fejéből pattant ki?
Ha felmegyünk a honlapjára, egy uborkaszezoni ajánlat vár minket.

 Legalábbis más indokot nem látok jelen esetben az uborka alkalmazására.


Share/Bookmark
Címkék: autó bank sajnálatos  |   | 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr661471327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

danaz · http://www.autostat.hu/autos-forum 2009.10.26. 08:53:13

Én a K&H reklámjait (amelyek a TV-ben mennek) egytől-egyig utálom, szerintem elképesztően irritálóak. Ez sem lett sokkal jobb.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.10.26. 09:00:51

@danaz: szerintem az a fő bajuk, hogy már 3(!)éve nyomják ugyan azt a kicsikamat -kicsitánc dumát, de még semmit se raktak alá.Legalább ingyenes 2hónapos tánctanfolyamot kapna minden új számlanyitó, vagy valami...de semmi.Ja, és az,hogy u.azzal a zenével is nyomják 3éve, az aztán még változatosabbá teszi az egészet...:S Valaki azt hiszi, jó ez a stílus, ezért belekövültek. Sajnálatos.
süti beállítások módosítása