"Milliók nem értik. Te igen"- nem, jelentem alássan, mi sem!
"Ne butáskodj, menni fog. Óvi. Óvi. Óvi. Mondd szépen utánam. Ovi. Ovi. Ovi Pityuka. Úgy, ügyesen. Annyira egyszerű, felmész, regisztrálsz, megosztasz, ovi. Ovi.com. Ne butáskodj, Pityuka vagy persze."
A videóban (indexen) egy durván műfogsoros, hintázó, ősz nénike beszél a papagájához.
Úgy tesz, mintha a papagája is beszélne hozzá. Megmagyarázza neki, hogy ezen az oldalon mit kell tenni. A papagáj masszívan hallgat. Életszerű, hogy a 60 körüli hi-tech néni az 'ovin' osztja meg a dolgait, nem? (Vajon honnan ez a találó név?)
Gyász, nagyon gyász.
Nem tudom technikailag rögzíteni a reklámot, de talán jobb is így (bár az indexen villog 19 óra óta non-stop fut, láthatjátok).
Kár volt a hang gombra kattintanom. Rettenetes! Nem hiszem el, hogy ezért az idegesítő ötletért valaki pénzt kapott! Ide süllyed a Nokia. Ovis poén félsüket nénivel és papagájjal reklámozni. Sőt, inkább morbid. Leginkább a Dumb és Dumber Petike-Pityukás jelenetére emlékeztet!
Nokia. Az agyunkra mentél!
Updated:
Megjött a következő emberiség elleni vétek. Összevágtam őket.
"Hogy lehetsz ennyire Kuka? Elhagyod a mobilod, nem tudod felhívni Hófehérkét. Jaj Kuka, Kuka, Kuka. Csodálkozol, hogy elvesznek a kapcsolataid?! Ezerszer mondtam, hogy töltsd fel a telefonszámokat az Ovi.com-ra. Most megkukultál, mi?"
"Mit nem lehet ezen érteni, te tyúk? Ez sokkal egyszerűbb, mint az, hogy mi volt előbb, te, vagy a tyúk. Ha szükséged van egy mobil alkalmazásra, elmész, regisztrálsz az ovi.com-on, letöltöd és kész... Neked tényleg ennyi eszed van?"
Próbáljuk megérteni.
Minden reklámban az ember egy szánalmas kis helyzetkomikumot kihasználva (Kuka, tyúk, vagy tojás) 'falra hányja a borsót' az áldozatnak. Olyannak magyaráz erről az oldalról, aki nem potenciális felhasználója, a célpont meg kussban mered rá- kvázi hülyének nézi. Ez mire jó?
Persze, sokkal snasszabb lenne, ha a szomszédjának magyarázna a telefonszámok lementéséről, és valószínűleg nem is írtam volna róla ez esetben, de szerintem nem kell feltétlenül valami 'gányolást' összehozni, hogy felfigyeljenek rá az emberek. Ha valaminek szar a reklámja, szerintem kevesebben törődnek vele érdemben, mintha valami ötletes, ütős kampányt raktak volna alá.
Jelen esetben nekem a gagyi a reklám-> gagyi oldal prekoncepcióm van. Eszem ágában nincs regelni rá. A reklám semmi pozitív érzést, vagy motivációt nem adott. Semmi pluszt, extrát nem kínál fel, hogy miért pont AZT a videómegosztó oldalt használjam.
Kis adalék, hogy ha rákattintok a bannerre, ezt hozza be. Ha beírom, amit a szereplők mondanak, ezt az oldalt hozza be. Látom, hogy mindkettő a Nokiáé, de az első magyar, a második pedig angol (és elég erős magenta jellege van khm...)