Kövess!



2009.11.12. 12:05| Szerző: Kontárblog

Érdekes kis tanulmány.
Szerintetek valóban így van?

"Régi reklámipari közhely, hogy egy kis szexszel mindent el lehet adni. Egy új londoni kutatás jórészt megcáfolja ezt a hiedelmet: a felmérés eredménye szerint ugyanis a nézők alig emlékeznek vissza a szexis műsorok közben adott reklámokra. Tény, hogy ha maga a hirdetés tartalmaz egy kevés szexualitást, akkor a férfiak jobban fognak emlékezni rá - a nőket viszont kimondottan lelombozzák az erotikus hirdetések."


Share/Bookmark
 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr291519919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása