Kövess!



2009.11.16. 00:08| Szerző: Kontárblog

Beindult a Fukar szülinapi akció kampánya elektro-ladyvel.

A reklám -elsőre-gondolom azokat hivatott megtéveszteni megérinteni, akik nem tudják, hogy a Saturn, és a Media Markt kasszáiból is ugyan abba a zsebbe kerül a pénz...

Ennek kapcsán fut a Rádió1-en is egy reklám, ami valahogy így hangzik:
"-Szia, rég láttalak, ráérsz valamikor a héten találkozni?
-Hmm lássuk csak... Hétfőn a Media Markt-ba megyek, és kedden is,... meg szerdán is, és csütörtökön meg pénteken is.
-És hétvégén mit csinálsz?
-Hétvégén nem dolgozom, akkor a Saturnba megyek vásárolni "
És aztán egy sor a Saturn születésnapi akciójáról.


Megdöbbentem én is, igen...
Ilyet lehet?
Végülis miért ne?
Jobban végiggondolva iszonyú jó reklám ez!

Aki nem tudja az összefonódást, annak azért, aki tudja, annak azért elgondolkodtató, hogy a reklám szerint aki a MM-ban dolgozik, az a Saturnban vásárol.
Sokkolólag hat összességében, szerintem nem csak én kaptam fel a fejem rá, hogy mivaaan?
Alapvetően nem szeretem se a Media Markt, (1 ,2, 3wtf??) sem a Saturn reklámait(1, 2, 3wtf??), és már korábban is csináltak ilyen szülinapos hülyítős akciót, amin ment is az agonizálás, hogy etikus-e, vagy sem. Túl durvák, erőszakosak, furcsák a kampányaik, mindig a 'még éppen belefér' kategóriát célozzák meg( jó lehet ott dolgozni:D ).
De ez így, ebben a formában szerintem mindenképpen figyelemfelkelő, dupla reklám, ellene és mellette is van, szóval mindent egybevetve telitalálat!


Share/Bookmark
Címkék: meglepő sajnálatos  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr981527952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása