Kövess!



2010.11.10. 23:12| Szerző: Kontárblog

Szerintem egész jó ez a Floraszept reklám - mármint ebben legalább nem a szokásos Domestos vonali dolgok vannak, nem azt mondja, hogy locsold liter számra, ha nincs kosz, akkor is - és kicsit vicces is.

Bár a családról már az első másodpercben egyértelműen látható, hogy a reklámok tipikus joghurt-mosópor-tisztítószer-Medvesajt-fogyasztó, Ikea-házban lakó csillivilli-egyencsalád vonaláról került ki, és a zene már a második lejátszásnál a hangerőszabályzó fele irányítja mutatóujjunkat, azért szerintem ez a láthatatlan ember egész mókás kis motívum, és azért egész "kerek", ahogy az anyuka a végén mondja, hogy "ez én voltam".

Nyomozásba kezdtem korábbi Flóraszept reklámok után, hogy legyen mivel összehasonlítani, de érdemben nem találtam semmit, illetve csak ezt a cikket, hogy megújulás alatt van a márka. Kezdésnek ez a spot nem rossz szerintem. Egyszerű, nem túl harsány, és nem is lódít akkorát, mint néhány más tisztítószerreklám.

 

 


Share/Bookmark
 |   | 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr722436614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

druszilla · http://kontar.blog.hu/authors/druszilla 2010.11.11. 00:51:17

Az biztos, hogy jól eltalálták a tipikus családi problémát, soha, senki se volt...

WorthyGirl 2010.11.11. 12:03:06

bejött nekik a mondás: a kevesebb több:)

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.11.11. 19:53:46

@druszilla: igen, ez tipikus családi dolog:)

@WorthyGirl: bizony,abszolúúúte:)
süti beállítások módosítása