Kövess!



2010.01.01. 09:27| Szerző: Kontárblog

Szilveszter éjjelén nemsikeres ember révén énis bekapcsoltam a tévét.
Az RTL klubbon számolják vissza a másodperceket a 2010.01.01. 00.00-ig, és 30 másodperccel a nagy pillanat előtt benyomnak egy Teletál reklámot (gondolom, nem volt olcsó..). A reklámban Laci bácsi köszöni meg az egész éves hűségünket. Ellenőriztem a csatornajelet, megvoltam róla győződve, hogy biztosan véletlenül a Teletál csatornára kapcsoltam...
Szerintem nem túl sikkes húzás volt ez így...

Találtam nem egészen ehhez kapcsolódóan egy Teletál spotot is. 

Khm, hát elég érdekes...
Vajon merre lakhat Laci bácsi, ahol már 3:55-kor is világos van? Vagy ő délután kel?
Ez a sapkamozdulat kire is emlékeztet, talán Harisnyás Pippire...
Olyan 90-es évek feelingje van az egésznek.
 

 


Share/Bookmark
Címkék: kaja  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr311636873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása