Kövess!



2010.01.14. 21:33| Szerző: Kontárblog

Az Interware is tripleplay lett. Ejha.
Az addig oké, hogy ugyanazt áruljuk, mint mások...
Megszoktuk már, hogy mindenhol kb. ugyan azokat a szolgáltatásokat kapjuk telekommunikációban, csak más a csomag neve, pár forint különbséggel, stb....
Nade akkor meg miért próbálunk úgytenni, mintha nem így lenne?
Miért nem próbálunk valami mást domborítani, valami megkülönböztető megkülönböztető stratégiát bevetni? Egy kicsit mást kínálni, mint a többiek?

Szerintem nem túl jó ötlet, ha azzal próbálod diverzifikálni magad, ami a piac alapjellemzője. Ha újra feltalálod a spanyol viaszt.
A 23. net+IPTV+telefon csomag...
Több magyar szolgáltató is kínálja ezt a csodás triumvirátust...
( Mától a mi zöldségboltunkban kapható alma! )

 Ezen túllendülve vizsgáljuk meg a print( igen, végre eljutottam ám a scannerig:D)képi kompozícióját (muhaha).
Ezt azért elég durva így bevállalni, nem?
Ez itt annyira életszerű, hogy a home-made-photos, mert nincs másra pénz egyik tipikus esetét vélem felfedezni benne, minél tovább merengek rajta...

Már csak arra nem tudok rájönni, hogy
-hamár egyszer ennyire erőltetik ezt a varázshármast, miért nem próbálták legalább a 3-as csomag=> 3 gyerek a képen poént elsütni...
-vagy urambocsá' mind a három terméket egy képen szerepeltetni!
-a két gyerek miért nem ugyan arra a pontra néz? Ekkora plazmatévéjük van?:D
- hová vezet a kiscsillag az árnál? 


Belőled mit hoz ki ez a kreatív?:)

Mellékzönge, de érdemes a lakossági szolgáltatások menüpontot ott balra végigpörgetni.
Gondolom, az egyszeri, na megnézem magamnak a'zinternetet ember milyen örömmel mazsolázik a rapidszerver és a Linux alapú szerverhosting között... Lehet, hogy az alapkínálatot nem csomagnévvel kellett volna feltenni, és az extra szolgáltatásokat külön tálalni...
Ezek után azon már meg se lepődök, hogy a honlapon nincs ilyen árú csomag... Pedig bannerben is ott villog még.


Share/Bookmark
Címkék: telekom print  |   | 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr41672995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2010.01.14. 23:00:03

jó körülírod a mai modern kínálati marketingpiac legfőbb problémáját. Szinte minden egyforma. Nincs igazán egyedi benefit, amit lehetne kommunikálni. (na jó néha). S ha már a termékszinten nem lehet megkülönböztetni, akkor marad a kommunikációs front: egyedi reklámötlet (UAP).

amit itt látok az az, h. van egy szolgáltatás, ami így-úgy valamilyen jellegzetességgel bír, ám a kommunikációban ez nem jelenik meg megfelelőképpen. tényleg lehetett volna a hármas számhoz más vizuális kulcsot is rendelni. adta magát a magas labda, amit ez esetben nem sikerült lecsapni.:)

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.01.14. 23:05:14

@Bery: de szerintem ez a 'magas labda' annyira triviális volt jelen esetben, hogy ezt nem kihasználni...

biztos nem látták annó a 3Bit reklámot elégszer:D

Sokan meg se próbálnak diverzifikálni, míg másokra azt mondom, bár ne próbáltak volna:)

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.01.15. 00:03:50

@Bery: eredetileg ezt akartam írni,de nem találtam meg hozzá a videót:D emlékszem,hogy egyszer már megleltem fáradtságos munkával,de most nem sikerült reprodukálni:)

Tom Keller · http://tomkeller.blog.hu 2010.01.15. 07:34:01

Amúgy, ha nincs ott az Interware neve simán a T "Apa kezdődik!" reklámjára asszociálok...

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.01.15. 09:14:13

@Tom Keller: És tényleg!Ez eszembe se jutott eddig, de most, hogy így mondod...:D
süti beállítások módosítása