Most olvasom a hírt,
2009 novemberében az Internet Marketing Klub (a Magyar Marketing Szövetség tagja) által rendezett szavazáson a magyar Whiskas® weboldal bizonyult a legjobbnak az internetes márkaoldalak kategóriájában.
Egy közösségi oldalt hoztak létre a cicatartóknak. A Whiskas Klubban a dorombolások szerelemesenek érdekességeken és információkon túl képernyőkímélőkkel, csengőhangokkal, és tamagocsira emlékeztető játékkal is szolgálnak.
Nem rossz ötlet, hogy mindig szem előtt legyen a márka, a közösség kovácsolódásának helyet adjunk, és jóérzés vásárlássá alakuljon a márka befektetése(engedd,hogy rajongjon azért, amiből élsz). Ennek kapcsán kerestem egy idevaló reklámspotot...
Megmondom az őszintét, a következő videót végignézve többféle érzés is kering bennem.
Aranyos, és édes, de mégis mekkora egy reklálmpszichológiai fegyvertár ez itt kéremszépen? Szinte biztosra veszem, minden nő, legalább az első alkalommal tócsává olvad a reklámtól ( és legalább a 10%-a egyből rákeres, honnan van a zenéje). Mégis mi teszi? A macskusz, a hangja, a zene, a hangulat, a sztori maga. Hihetetlen, hogy mekkora mennyiségű eszközt felsorakoztattak, és hiszem, hogy ez tényleg hat! Ilyen egy jó reklám, mégha pszichológiailag támad is, tudatosan és tudat alatt is.
Egészen más, mint mondjuk ez, vagy ez.
UI: macskadal, ez megvan?:)