Tudd meg most, hogy az egyszeri tévénéző azt mondja, elég belőled!
Megalakult a facebookon egy csoport, melynek jelmondata:
"Ölessük meg a "Tudd meg most" reklámok hangját."
A kezdeményezés igen népszerűnek bizonyult, (szerintem innen indult) már több, mint 2000 tagja van a közösségi oldalon a csoportnak.
Ha van néhány percünk, érdemes körbenézni, mókás, érdekes kis linkeket gyűjtöttek össze a rajongók, de internetszerte nyomát lelni a rajongók szeretetének.
(személyes kedvencem:
NEM JÓ A ROUTERED?NEM TUDSZ NETEZNI?MI LEHET A BAJ? TUDD MEG MOST!!!! KÜLDD A ROUTER SZÓT A 17634-RE PL.: SALI ROUTER A 17634-RE!")
Persze erre a típusú közútálatra népszerüsítésre is lehet üzleti modellt építeni, de kérdéses, hogy megéri-e.
Beugrik nyilván jónéhány ember, és aztán kapják napokig a lemondhatatlannak tűnő okosságokat, de ha utána órákat zaklatja az ügyfélszolgálatost, és vonul az ORTT-től a GVH-ig, akkor azért azthiszem van mit mérlegelni etika órán..