Kövess!



2010.02.04. 00:20| Szerző: Kontárblog

A napokban szúrtam ki ezt az óriásplakátot. SK. Hogy? Miért? Ki? Felcsigázott, lenyomoztam.

 Ha a plakát útmutatása szerint ellátogatunk a www.boldogujevetmagyarorszag.sk címre, egy padra kattintva a kezdeményezés facebook oldalára jutunk, illetve az egyes nemzetek részéről a támogatók listája is megtekinthető, valamint a kezdeményezés miértje is.
 

Szlovák  és magyar állampolgárságú magánszemélyek társadalmi célú kommunikációt  kezdeményeztek abból a meggyőződésből, hogy a feszültséget elsősorban az aktuálpolitika generálja. A kampány ezért a két ország civil társadalmát szólítja meg, és vonja be a kommunikációba.

A "Štastný Nový rok, Slovensko! / Boldog Új Évet Magyarország!" egy gesztus értékű kampány, amely 2010 januárjában veszi kezdetét. A legegyszerűbb új évi jókívánságot juttatja el kölcsönösen mindkét fél civil lakossága a másik ország számára. Több magyar és szlovák, állami és kereskedelmi TV és rádió is az ügy mellé állt és ingyen megjelenést biztosított a szpotnak.

A Szlovákiában sugárzásra kerülő kampányfilmet magyar civil szervezetek, a magyarországit szlovák  civil szervezetek dedikálják.

Magyarországon a Hajtás pajtás bicajos futárok táskáin is megjelenik majd a kampány, valamint bannerek is feltűnnek különböző on-line felületeken.


A facebook oldalon találunk rajongói hozzászólásokat, plakátokat, valamint a kampány videóját is megnézheztjük, itt szúrtam ki az egyik kommentet, és jött a nagy felismerés: a Magyarország szóból hiányzik egy 'R' betű az összes plakáton...
Semmi bajom a kezdeményezés, sőt, nagyszerűnek találom, hogy ilyen sok támogatót, és ilyen leleményes eszközöket tudtak felsorakoztatni egy civil ötlet mellé... de egy óriásplakát-kampányban hogy a hiányzó betűt senki nem vette észre...khm... azért ez igen szarvas hiba...

Szerencsére a Hajtás pajtásos hátizsákokon, képen javítva szerepel:)
Ötletes megoldás, hogy a magyarnak sk, a szlováknak h a vége, tulajdonképpen keveredik a kettő.
 


Share/Bookmark
Címkék: nemzet print nonprofit  |   | 8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr331728235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rimelek · http://rimelek.hu 2010.02.04. 11:14:34

Ez jó. Legalább már tudom, mi ez a plakát. Pár napja láttam, de hiányzó R betű nekem sem tűnt fel. El voltam foglalva az sk végződéssel, de így már értem az okát.

Mainstream 2010.02.04. 12:02:42

tényleg jó ötlet, és elsőre szerintem kevés embernek tűnik fel, viszont gáz, hogy pont egy olyan témában, aminek az a lényege, hogy kibékítse a két oldalt, van hiba az egyik ország nevében

2010.02.04. 14:43:44

a kezdeményezés nagyon jó, a baki viszont nagyon nagy. adtak egy pofont a szarnak, ahogyan ezt felénk mondják

p308 · http://spor.blog.hu 2010.02.04. 19:33:18

Baki... egyik kezdeményező pont Bakos Gábor:) Egyébként más hiba is van benne. Megszólítás előtt vessző. Helyesen: Boldg új évet, Magyarország!

sinkovits · http://thinkdigital.blog.hu/ 2010.02.05. 19:30:16

ez szerintem bazi jóóóó :D, végre valami pozitív

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.02.06. 10:48:03

@Artuum: szerintem is bazijó, de maxiciki hibával.
teleplakátolni a várost az ország rosszul leírt nevével és egy másik ország jelével..

Chance4U · http://www.jatekosoldal.hu 2010.02.07. 01:23:25

Én azt mondom, a gesztus a fontos. Lehet, hogy túl naiv vagyok, de szerintem nem kell azonnal összeesküvés-elméleteket gyártani. Valaki dolgozott - és hibázott. Én ezen a hiányzó R betűn egy pillanat alatt túlléptem, mert az üzenet elnyomott minden mást bennem. Hogy pár erősen paranoid és elmeháborodott politikus tömeghisztériát okozott és szította szép Hazánk fiai ellen a népét, na ez a fontos - csökkenteni a gyűlöletet e két nemzet között. Ha a humoros oldaláról közelítem meg, olyan, mintha pezsgőtől kissé feldobott hangulatban mondaná valaki"Magyaroszág". Értem én a felháborodás okát, nem vagyok retardált, de nem tudok vérig sértődni ezen a hibán. Nem hiszem, hogy ezen múlna a dolog. :)

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.02.07. 23:56:01

@Chance4U: próbáltam minél objektívebbre fogalmaznia szöveget. a kezdeményezéssel semmi gondom nincs, sőt, akkor is kitenném a blogra, ha nem lenne benne ez a baki. így viszont azt gondolom, sürgősen javítani kell a dolgon,mielőtt hűtőmágnesgyártásra állnak át:D
süti beállítások módosítása