Kövess!



2010.02.09. 00:41| Szerző: Kontárblog

A napkoban két kockaemberes banner-reklámra is bukkantam.
Az egyik a ClassFM, a másik az UCB reklámja, az előbbi már egy ideje plakát verzióban fut.
Megvallom a ClassFM reklámjáról nekem mindig ez az Ugly Betty kampány jut eszembe:D
Az UCB reklám pedig iszonyú vontatott! Komolyan, nekem, aki kíváncsi a reklámkra, nekem alig volt türelmem kivárni, hogy mi a fenét fog csinálni az emberke, olyan lassan 'pörögtek az események' ( az 5.képkockán a család a magasba emeli a kezét!)... És összességében nézve sem túl motiváló, aktivizáló az egész.. Elsikkad a mondanivaló a csodás grafika mögött:)

De úgylátszik most ez a kockaember a módi. 10-ből ti hány pontot adnátok ezekre?

  

 
(katt a nagyobb képért)


Share/Bookmark
Címkék: rádió banner bank  |   | 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr81741028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

toldizs 2010.02.09. 21:40:58

nem ehhez a poszthoz tartozik..bocs mindenkitől..
szóval látom, hogy átalakulóban van a blog designja..ami tök jó...viszont nem eléggé alakult még át...nagyon nem...

zsúfolt menü, kifejezéstelen fejléc, rossz háttérszín, virágos minta?, a sötétzöld is cserére szorul

kéne egy kontár logó+4 allogó a kontárhoz, az offhoz, a könyvhhöz és az ökohoz...mind a 4 oldalnak egységesnek kéne lennie...és a könnyű átjárhatóságot is meg kéne oldani...

az írásaid nagyon jók...sokat leszel te még az indexen is...csak midenképp kéne hozzá egy letisztult design...de nem én vagyok a marketinges (még), úgyhogy ezt csak egy jó tanácsnak vedd...

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.02.09. 23:20:56

@toldizs: szia,köszi az őszinte véleményt.
nekem már nagyon a szívemhez nőtt ez a sablon, csak a fejlécet akartam kisebbre,és egy überfunkciós menüsort még.Vágyaim teljesültek.
Én szeretem a sötétzöldet,és a kacskaringós kis mintát.

egységes designra se erőm,időm,képességem, a blogjaim írására sokszor az alvásból veszek el időt.
én szeretem a reklámanyagokat gusztálni,de a blogsablonba nem szeretnék ennél több energiát belefektetni(nem ebből élek)-akik visszajárnak, szerintem szeretik+megszokták,aki meg rss-ben olvassa...

az indexcímlap néha inkább teher,mint áldás, hidd el, inkább szakmai lapok babérjaira törnék,de ami késik,az nem múlik:)

köszönöm az őszinte véleményt, a blog sablonja egyelőre maradjon az én egyéni bizarr döntésem tárgya, nekem tetszik így.

viszont ha valakinek van kedve-just for fun- a könyvesblogra valami más skint húzni,arra ötleteket szeretettel fogadok!
süti beállítások módosítása