Kövess!



2010.03.06. 17:11| Szerző: Kontárblog

Bár a Humanic történetében nem ez az első meglepő, provokatív reklám, mégis valahogy meglepő ez itthon, elakad az ember lélegzete, és összeráncolja a szemöldökét, mikor meglátja ezt a plakátot...


És milyen mókás végiggondolni, hogy a plakátokon olyn népszerű tangák helyett itt 'literes' pöttyös bugyi kell, hogy látszódjon, aminek látszódnia kell:)

 Gondolom a nyakkendős kollega csak a kontraszt kedvéért hord SZTK-s keretes szemüveget...

Tetszik a színválasztás, a kép stílusa:)

A másik plakát már kicsit több kérdőjelet hordoz magában.

 

De vajon mit csinál ez a nő a fodrásznál?
Szerintetek ezen a képen éppen az a pillanat van, amikor a csaj konstatálja, hogy belátnak a lába között, ezért gyorsan odakapja az újságot, vagy épp hisztérikáz, hogy leég a haja, mert nem törődnek vele, csak a cipőjével?
"C" és "D" választ kommentben várok:)

 


Share/Bookmark
Címkék: nők cipő  |   | 11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr841814168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boriska 2010.03.06. 19:33:50

Szerintem most tudta meg, hogy az ötöslottó eheti főnyereménye 1 milliárd 166 millió forint.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.03.06. 19:40:32

@boriska: :) megtörténhet. de a 6oslottó eséllyesebb:D

Váraljay Gabriel 2010.03.08. 10:04:55

Az első az nyilvánvaló, de a második nem teljesen jött át. Ha az első plakátra épít, akkor ismét ugyanaz a ruhadarab a célpont. A Teréz köróton láttam tegnap, hogy valaki "szexista és sértő" feliratot írt az első plakátra.

Nem tartom annak, viszont az tény, hogy a mai világban már nem működnek a klasszikus langyos reklámfogások, ezért a Humanic most merészet próbál. Én szorítok nekik :-)

KZsuzsa · http://deepindata.com 2010.03.08. 10:07:16

szerintem épp fuldoklik, de senki se segít neki, mer a cipőjét nézik (morbid, de ez volt az első gondolatom)

skriszti 2010.03.18. 20:31:23

Lehet hogy már lejárt a téma...:-) De nekem is lenne egy tippem...a második kép szerintem a Női hiúságról szól...:-) A csaj azon bukott ki, hogy meglátták hajcsavarokkal, madárijesztőként....

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.03.18. 20:34:35

@KZsuzsa: @skriszti: azért vannak még jó 5leteitek:) nekem ezek eszembe se jutottak:)
köszi:)

CM2131 2010.03.24. 09:30:06

A második képen a búra tele van füsttel...

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.03.24. 09:31:37

@CM2131: köszi, a képet csak kutyafuttában tudtam lőni,eddig nem tudtam kivenni rajta, de aztán írták páran,hogy tvspotban füstöl.
köszi:)

Rézfánfütyülő fűzangyal 2010.03.24. 09:48:35

Azért az tényleg ciki, ha a csajnak bekattan, hogy a női fodrásznál valaki a bugyiját stiröli!

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.03.24. 09:55:26

@Rézfánfütyülő fűzangyal: üdv, csíkos barátom:)
jártam én már koedukált fodrásznál;) és vannak női fodrászatban férfi fodrászok is( Hajas Laci), sőt akár az ajtó is lehet üveges, és ha azzal szembe ül a csaj, simán lehet egy jókis belátás.
süti beállítások módosítása