Kövess!



2010.03.08. 16:19| Szerző: Kontárblog

Nokia-doboz blog
Twitteren csiripelték, és bár -talán pont emiatt- gerilla volt az első gondolatom, a szerző előélete (bloghu kommentjei) alapján ebben nem vagyok biztos.
Lehet, hogy az, lehet, hogy nem, innen nem tudom megítélni.
Miért éppen Alaszka? Nokiás-doboz?

Egészben nézve a dolgot, ez egy nagyon jó ötlet, remek lehetőség!
Egyből mindenki előszedi a ki telefonjának a dobozát, a szekrény tetejéről- ágy alól, (nézzünk méllyen magunkba, szinte mindenkinek ott porosodik, legalább egy régi 3410-es doboza a szekrény méllyén, benne valami cikivé matricázott cserélhető előlappal;) ).
És a korábban márkahű fogyasztó elkezd a terméked dobozában gondolkodni.
Nagyon jó lehetőség arra, hogy 'ingyen' reklámozz, és arra, hogy a fogyasztó benned, veled gondolkozzon.

Ha nem a Nokia marketingesei találták ki, igencsak balga dolog lenne, ha nem csapnának le a blogra.

Remek imázsépítési lehetőség- szerintem, és ahogy az egyik kommentben is írják-Connecting people:)

Arról nem is beszélve, hogy hányan beszélnek a dologról már most!
ui: megjegyzem, azért igencsak csípős kommentek is képződnek, így az idő előrehaladtával, és a választási reklámok csömörszintjének közeledtével, elég sok ember 'hamvait' tervezték már bele...

 

A kép forrása a nokia-doboz blog, a post írásának pillanatáig nem kaptam kérdésemre választ a blog szerzőjétől a gerilla-lét tekintetében.

Egyre több helyen téma.

Update: válaszlevél jött (részlet)

Kedves Kontár! 
Nem, nem vagyunk a Nokia marketingesei (pedig jó lenne), sem Fideszes, Jobbikus párttagok. :)
Nem politikai indíttatásból kezdtük el, inkább egyfajta hülyeségként fogtuk fel az egészet.

Szombat este, sörözésbe indulva jött az ötlet, ha valaki 15 millát tud belerakni egy nokiás dobozba,akkor más vajon mit tudna belerakni? (...) Szeretnénk, ha a képküldők minél kreatívabban játszanának az ötlettel és ne csak a politikát látnák benne. 
Üdv,
lebegőpontos egység
nokiadaboz.blog.hu
 

Nomeg már facebookon is fent vannak, mert az trendi
 


Share/Bookmark
Címkék: gerilla  |   | 9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr821818191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mamma-mia 2010.03.08. 16:50:42

szerintem nem gerilla, de még lehet az, ha a nokia is ráharap.... :D nagyon jót mosolyogtam (ha mégis kiderül, hogy gerilla, akkor egy jó példa a pozitív felhangú gerilla-marketingre).

Sofokles · http://sofokles.blog.hu 2010.03.08. 21:07:55

Ez egy alapvetően politika indíttatásból létrejött blog és nem hiszem, hogy a Nokia teljes mellszélességgel állna egy olyan blog mögé, amit a politikai korrupció ihletett.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.03.08. 21:14:39

@Sofokles: lehet,hogy van valami benne, a kommentekből erre lehet következtetni,de szerintem ez elvihető egy teljesen más irányba, sőt,lehet, hogy direkte más irányba lesz elvive, mert a képeken azért nem politikusok kivagdalt képeivel megrakott dobozokat látunk:)

ha ez nem is gerilla, szerintem akkor is nagyon jó gerilla lenne:)

tudathasadásos vasaló · http://nokiadoboz.blog.hu 2010.03.09. 11:37:46

válasz megy, az igazság végre kiderül :)

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2010.03.11. 23:26:29

Látom ezt a témát nem kezeled a helyén.

a Nokia jól felépített hírneve mellett gondold el, ha belekeveredik egy ilyen negatív, politikai felütésbe.

nincs az a PR ügynökség és válságstáb, akik nem ülnének emellett a krízis mellett napokig. a NOKIA hírneve hirtelen önhibáján kivül csorbul.

nem is értem részedről a "GERILLÁZÁS" ötletét, most komolyan.

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2010.03.11. 23:29:47

ja és pont TŐLED mint lendőmarketingestől nem vártam ezt a mondatot

"Arról nem is beszélve, hogy hányan beszélnek a dologról már most" persze Benkő Dánielről is beszélnek....

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.03.12. 00:02:50

@SueSue: azért ez nem a Benkő Dániel féle zsongás szerintem.

nem tudom, a postból mennyire látszik, így útólag átdolgozni meg talán értelme se lenne, mikor erről írtam, mégcsak 5db post volt, és talán az én szegénységi bizonyítványom, de nem éreztem ekkora politikai felhangot a dolog mögött.
Egy poénnak fogtam fel a dolgot, és mivel ezt a választ kaptam a blog szerzőjétől is, ennek tudatában nyugtáztam a dolgot.

thing 2010.03.12. 09:49:37

Bár a politika és a korrupció szülte ezt a jelenséget, meg lehet próbálni ettől elvonatkoztatva ötletelni (dobozolni), mint ahogy én is megkíséreltem a fentiekben már belinkelt helyen (UPDATED!)
süti beállítások módosítása