Kövess!



2010.03.26. 06:50| Szerző: Kontárblog

Cukor, só, és minden mi jó, szól a Pindúr Pandúrok demója. De ez itt nem az a sztori:D
Ez a Czukor Showról szól!

Hát mit mondjak. Ez egy igen egyszerűre sikerült plakát.
Az emberből a 'mi a retek ez?' érzésen túl nem sok mindent hoz ki.

Nekem így a plakátról kb az jön le, hogy ez nem a Mónika, Balázs, vagy Joshi, ez a következő, egy délutáni_beszélgető_show_unatkozó_háziasszonyoknak_2.0
Nekem, megmondom őszintén, ez nem hangzik túl csalogatóan.
Mégha a mozifilm előzeteséből ki is derül, hogy ez egy, 'a kulisszák mögött' film, mely nem kicsit odavág a cirkuszt és kenyeret osztó, sztoriéhes médiának, és ez alapjaiban jól is hangzik, de ez a plakát akkor se volt egy jó választás, szerintem az átlagembernek nem túl motiváló. Valahogy nem jön a Gyere a moziba be érzés.

Update: Ezt most szúrtam ki, naná, hogy a FB-on is fent vannak. Így elnézve a tevékenységüket, egész jókis catering van a rajongóknak, van informálás, véleménykikérés is.

"Most komolyan. jó a plakát? nem kis vita előzte meg. hétfőtől megy ki az utcára. nem volt egyszerű a választási kampányban helyeket kapni, de azt hiszem látványos lesz országosan. Ha tudnátok mekkora nálunk a stressz..

Hamár így kérdezik, szerintem nem jó a plakát:S
De a rádióspotok egészen elgondolkodtatóak...


Share/Bookmark
 |   | 9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr751867785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JobbanTudom 2010.03.26. 19:37:01

Cö-cö... Cukor, só és minden bigyó! : )

Figyúzzatok! Vajon jól van összerakva a történet, ha már látom ezt a plakátot 5-10 napja és csak most esett le ez a cukor-só dolog?

JobbanTudom 2010.03.26. 19:38:04

@JobbanTudom: Mármint magyarul így használják a rajzfilmben :)

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.03.26. 20:05:23

@JobbanTudom: nemnem:)
keress rá 'cukor só és minden mi'

2010.03.27. 16:47:19

@JobbanTudom: engem csak az X vegyszer érdekel :D láttátok azt a részt amikor kiderült, hogy miért borult bele az x vegyszer a "fazékba"?

JobbanTudom 2010.03.29. 20:02:02

@Kontárblog: Hát rákereshetek, ha akarod, de én elég sokáig néztem ezt a sorozatot magyarul és márpedig... : )

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.03.29. 20:07:13

@safranyn: fú,én nem,de most gondolkodóba estem:) te is nézted?:) lebuktattad magad!
@JobbanTudom: rákerestem, minden mi jó:)

2010.03.30. 11:53:53

@JobbanTudom: @Kontárblog: na akkor elmondom a titkot. Mohó Jojót Utónium Professzor nevelte,vagyis neki a segédje volt - még amikor kicsi volt rosszalkodott és ő lökte meg a polcot, amiről bele esett a főzetbe az X vegyszer. Így lettek a Pindur Pandúrok. Szóval Mohó Jojó teremtette meg az ellenségeit.

2010.03.30. 11:58:00

@safranyn: izé én is cukor só és minden mi jóra emlékszem. :D

Ha gondoljátok még lehet a könyvből venni :D nekem van is két kis mini sorozat :D
webshop.animare.hu/oriasi_pindur_pandur_konyv+81694.html

de a film az jobb :D

Maxen1 · http://maxen.blog.hu 2010.03.30. 16:15:52

árpajattila nem színész...ez a film meg olyan szar mint a maunika, vagy a husibarát!
süti beállítások módosítása