Kövess!



2010.04.06. 08:13| Szerző: Kontárblog

Nem léptem át bulvárba, nem kell megijedni, de e videó láttán bizarr késztetés fogott el, hogy megmutassam nektek is:D
Ha valami, hát ez biztos, hogy vírusvideóként fog terjedni, mióta megláttam, folyamatosan az zsong a fejemben, mégis ki a tköm találta ki, hogy ez a ***  ilyen nincs, és mégis van...
Gyengébb idegzetűek csak levett hangerővel élvezzék.

Amin behasaltam, hogy állítólag a TV-ben is megy...
Ötletes, ahhoz képest nem is olyan rossz:D Olyan meglepő, és mulatságos:D Mindenkiben nyomot hagy.
Há eszt ke csinálnije?


Share/Bookmark
 |   | 13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr81897727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JobbanTudom 2010.04.06. 09:45:11

Ütöm a fejem a falba. Mindegy.
Már Rubint Réka is megmondta, hogy Győzike az, aki igazán jól csinálja.

Csak erős idegzetűeknek: velvet.hu/celeb/rrggy0326/

2010.04.06. 09:59:27

@JobbanTudom: hát én ettől sokkot kaptam most, nem értem miért kell ez megint. De tény, hogy jól csinálja, mert annak ellenére, hogy "semmilyen különleges képességgel nem bír", az embereknek igénye van rá és minden ostobasága ellenére kedvelik.

A kisfilm nemvárt és ötletes, a készítőkből még azt is kinézem, hogy ilyenné alakítják a showt és realití helyett sorozat lesz :D

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.04.06. 11:07:40

@safranyn: @JobbanTudom: énis abban reménykedem,hogy talán sikerül a Móunika só jellegről átmászni valami újabbra nekik,hogy ne utálják őket ennyire. Mert sokan nézik,pedig 'mindenki utálja'...

Mogyoró007 2010.04.06. 16:34:51

Én tegnap láttam a spot-ot tv-ben és nem hittem a szememnek. Felért egy testi sértéssel. Gyorsan el is kapcsoltam, de még percekig sokkos állapotban voltam... Na de most akkor kattintok és végig nézem hősiesen.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.04.06. 17:06:14

@AnnaM: ennek a kommentnek már 30perce.kezdek aggódni miattad,minden oké?

ReklámFail · http://reklamfail.blog.hu 2010.04.06. 18:19:00

nem hogy állítólag megy a tv-ben, hanem ez a hivatalos promója az új évadnak, nem igazán vírus :)

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.04.06. 20:56:44

@ReklámFail: itt bukik ki,hogy nem nézek tvt:D
nekem ez vírus,engem teljesen földhözvágott:D

moszkvics · http://moszkvablog.blog.hu/ 2010.04.07. 07:48:23

A subba bezzeg bezár, ez a szar meg reboot. Tudom, hogy ezzel közmegvetés tárgyává teszem magam, DE én speciel Beja asszonyt bírom. Mármint a személyiségét, nem is értem miért van ezzel a f@szzal. Ja! Biztos a pénz miatt! :)

Mogyoró007 2010.04.07. 10:18:07

@Kontárblog: leoffolódtam teljesen :) De már jól vagyok:)

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.04.07. 10:21:08

@moszkvics: ugyan,mi nagyon toleráns banda vagyunk,elfogadjuk a másságot:)
megmondom őszintén, én nem nézem,csak ami átjön a net résein,annnyit látok.

@AnnaM: akkor megnyugodtam,hogy nem okoztam maradandó károsodást benned:)

férfilélek 2010.04.07. 19:52:42

Amíg lószar van veréb is van. Győzike tökéletesen betölti a lószar szerepét.A sok tollashátu madár,meg nyomja rá a tejszínhabot,hogy milyen remek.Pedig a szar tejszínhabbal vagy anélkül is csak szar marad.
Lehetne azon rágódni,hogy kitaláljuk valójában ki a felelős az emberiség, a jó ízlés,és az erkölcs ellen, ez által a zigóta által elkövetett bűnökért.
A láncnak több hibás láncszeme is van.A főszereplő fagolyó,és családja,a producer,RTL Klub,és főleg a nézőnek csúfolt igénytelen vegetatív réteg.Remélem elég ellenséget szereztem most magamnak,de azután a sok idegrendszeri fájdalom után amit ez az önelégült majom okozott számomra,míg a családomban letiltattam a nézését,a legkevesebb,hogy kijelentem:utálom mint postagalamb a telefaxot.

revolver 2010.04.10. 18:25:45

megvan a ki a romagyilkosságok elkövetője. HÁÁÁÁÁT BEJJJA

druszilla · http://kontar.blog.hu/authors/druszilla 2010.04.23. 19:21:22

Ahhoz képest h maga a sorozat nézése fizikai fájdalmat okoz (megpróbáltam megnézni, 2x is, tényleg... de nem ment)ez mégis tetszik. Rendkívül jó példája az öniróniának.
süti beállítások módosítása